تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال/ بالای جدولی ها به دنبال لغزش صدرنشین

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال فردا 27 دی با برگزاری 7 دیدار آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز می شود که هفته هفدهم به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به تعویق افتاد و هنوز زمان مشخصی برای برگزاری دیدار های آن هفته اعلام نشده است.

گیتی‌پسند اصفهان - طرح و توسعه الوند

شاگردان رضا لک پس از تساوی غیرمنتظره مقابل مقاومت البرز دو پیروزی شیرین کسب کرده است. گیتی‌پسند حداقل خیالش تا هفته بعد راحت است که تیمی نمی‌تواند جایگاهش را در صدر جدول تهدید کند. صدرنشین لیگ البته برای ادامه پیروزی‌های خود، کار سختی مقابل تیم طرح و توسعه دارد.

تیم قزوینی لیگ که امسال هفته‌ها در قعر جدول به سر می‌برد، به لطف تساوی روحیه‌بخش مقابل مس و شکست دانشگاه آزاد، خود را به رده سیزدهم جدول رساند. طرح و توسعه اکنون هشت امتیاز دارد و به خاطر تفاضل گل،‌ پایین‌تر از آذرخش دوازدهمی است. لازم به ذکر است گیتی پسند با 74 گل‌زده، بهترین حمله لیگ برتر را در اختیار دارد.

ملی حفاری اهواز - شهرداری ساوه

شاگردان علاسوند در این هفته میزبان تیم میانه جدولی شهرداری ساوه هستند. تیم جنوبی لیگ فوتسال از 9 امتیاز ممکن در سه بازی آخر، تنها دو امتیاز کسب کرده است و همین باعث شده این تیم که چند هفته پیش در رده دوم جدول قرار داشت،‌ حالا در رتبه پنجم جدول جای داشته باشد.

البته حفاری اهواز با توجه به اینکه شش امتیاز از تیم شهروند رده ششمی فاصله دارند،‌ خطری از سقوط به رده‌های پایین‌تر حداقل تا چند هفته حس نمی‌کنند اما به دنبال جبران مافات هستند. شهرداری هم پس از کسب سه پیروزی مقابل تیم‌های نیمه پایین جدول، هفته گذشته شکست سنگینی در خانه مس سونگون متحمل شد تا فاصله خود را با رقیب این هفته خود افزایش دهد.

 تأسیسات دریایی تهران - فرش‌آرای مشهد

تیم رده سومی تاسیسات دریایی بعد از یک هفته استراحت اجباری باید به مصاف تیم فرش ارا مشهد برود و در این بازی میزبان است.  شاگردان شمسایی به فکر تکرار پیروزی بازی رفت و نیز کم کردن فاصله خود با مس سونگون رده دومی جدول هستند. فرش‌آرا هم دو مسابقه از سه بازی آخر خود را برده است و تا حدودی خود را از انتهای جدول بالا آورده است.

مشهدی‌ها می‌توانند با پیروزی در این مسابقه و لغزش تیم‌های بالایی، خود را حتی به رده ششم جدول هم برسانند. از سوی دیگر تیم های پایین تر از تاسیسات منتظر لغزش هستند تا جای این تیم تهرانی را در جدول بگیرند.

مقاومت البرز - دبیری تبریز

تیم جوان و با انگیزه مقاومت در هفته هجدهم مسابقات میزبان تیم مدعی دبیری تبریز است و با توجه به جو سالن در کرج و بازی فشرده شاگردان فلاح به نظر می رسد تیم رده چهارمی دبیری روز سختی را پیش رو  داشته باشد.  مقاومت در شش دیدار اخیر،‌ سه شکست و سه تساوی تجربه کرده است و حالا نمی‌خواهد امتیاز بازی خانگی خود مقابل شاگردان اصغری‌مقدم را از دست بدهد.

در آنسوی میدان هم دبیری در سه هفته اخیر چهار امتیاز کسب کرده، اما با این حال در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. این تیم در مقایسه با چهار تیم دیگر بالانشین جدول، بیشترین گل را خورده، اما به لطف گلزنی‌های سرمربی - بازیکن خود یعنی اصغری‌مقدم،‌ این دفاع ضعیف تا حدودی جبران شده است.

مس سونگون - دانشگاه آزاد تهران

پس از اینکه صالح با مسئولان دانشگاه آزاد به توافق نرسید و بعد از پذیرش یک شکست این تیم را تنها گذاشت تا مشکلات تیم قعر جدولی بیشتر شود. حال باید دید با توجه به اینکه تیم تهرانی مهمان مس است چه نتیجه ای برای تیم پیش می آید.

از سوی دیگر مس نزدیکترین رقیب به تیم صدر نیشین گیتی پسند است و شاگردان افضل نیم نگاهی به بازی این تیم اصفهانی در مقابل طرح و توسعه الوند دارند. 10 شکست متوالی دانشگاه آزاد، این تیم را با تنها چهار امتیاز به قعر جدول رسانده است، تیمی که 63 گل خورده و بیشتر از هر تیم دیگری دروازه هر تیم دیگری گل دریافت کرده است.

 شهروند ساری - ارژن شیراز

دو تیم میانه جدولی  شهروند ساری و ارژن شیراز در هفته هجدهم به مصاف هم خواهند رفت و با توجه به اختلاف 2 امتیازی این دو تیم با هم، این دیدار از حساسیت های بالایی برخورد دار است.

تیم شیرازی که در این دیدار مهمان است در هفته های گذشته نتایج ضعیفی کسب کرده و برای ماندن در میانه جدول نیاز به کسب امتیاز از این دیدار دارد.

 آذرخش بندرعباس - یاسین پیشروی قم

تیم بحران‌زده بندرعباسی در سه هفته اخیر، عملکرد نسبتاً خوبی از خود به جای گذاشته و یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی کسب کرده است، هرچند این تیم همچنان با 25 گل‌زده،‌ بدترین حمله لیگ را در مشت خود دارد. تیم یاسین هم در دو هفته آخر خود مقابل دانشگاه آزاد و مقاومت البرز پیروز شد و خود را تا جایگاه هفتم جدول رسانده است. اینک هر دو تیم می‌خواهند به روند رو به رشد خود ادامه دهند،‌ هر چند کار بسیار سختی دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال/ بالای جدولی ها به دنبال لغزش صدرنشین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..