تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقیر شاگردان گواردیولا در گودیسون پارک

کد خبر: ۴۶۱۸۹۶

۲۰۵۳  بازدید

ورزش سه: سیتی پس از پیروزی روحیه بخش هفته گذشته بر برنلی، به زمین اورتون آمده بود. جدالی بین تیم های پنجم و هفتم جدول لیگ برتر انگلیس. گواردیولا به خوبی می دانست که بازی در زمین اورتون برای هر تیمی سخت و دشوار است ولی تیم او کار را هجومی آغاز کرد.

سیتی خیلی زود و به سبک تمام تیم های گواردیولا بازی را در اختیار گرفت اما اورتون رفته رفته خود را در جریان بازی قرار داد.

تحقیر شاگردان گواردیولا در گودیسون پارک

پس از چند حمله نه چندان جدی و شوت هایی که راهی به دروازه پیدا نکردند، سیتی دقیقه 29 تا آستانه گلزنی پیش رفت اما داوید سیلوا قدر پاس عالی دی بروین را ندانست و در مصاف تک به تک با گلر اورتون بسیار بد عمل کرد.

5 دقیقه بعد اورتون به گل رسید. همکاری خوب دیویس و میرالاس از جناح راست در نهایت به گل برای میزبان بدل شد. پاس عرضی عالی میرالس به درون محوطه جریمه را لوکاکو با یک بغل پای دقیق به گل تبدیل کرد تا اورتون 1-0 پیش بیفتد.

تحقیر شاگردان گواردیولا در گودیسون پارک

سیتی بلافاصله با دو حمله برق آسا به گل اورتون واکنش نشان داد اما آگوئرو و استرلینگ با بی دقتی این دو فرصت را از دست دادند تا نیمه اول با برتری اورتون به اتمام برسد.

تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که اورتون به گل دوم خود هم دست یافت.

تحقیر شاگردان گواردیولا در گودیسون پارک

توره توپ را در میانه زمین از دست داد و لوکاکو با تصاحب آن، قصد راه اندازی میرالاس را داشت که جان استونز با اثرگذاری خود باعث شد توپ به بارکلی برسد. این بازیکن هم میرالاس را با یک پاس عمقی روانه دروازه کرد و شوت محکم مهاجم بلژیکی اورتون براوو  را برای بار دوم مغلوب کرد تا اورتون 2-0 پیش بیفتد.

سیتی پس از پذیرش این گل یکپارچه حمله شد اما دقیقه 78 یک بار دیگر نیز دروازه خود را گشوده دید.

تحقیر شاگردان گواردیولا در گودیسون پارک

دیویس با حرکت انفرادی خود از زمین اورتون، چند بازیکن سیتی را جا گذاشت و نزدیک به محوطه جریمه سیتی توپ را به لوکاکو رساند. او هم بارکلی را صاحب توپ کرد و پاس این بازیکن یک بار دیگر به دیوس رسید تا با یک ضربه چیپ برای بار سوم دروازه سیتی باز شود.

بازی در حال اتمام بود که لوکمان در دقیقه 94 روی اشتباه مدافعان سیتی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق توپ را به کنج دروازه براوو فرستاد تا شکست سیتیزن ها سنگین تر شود.

اورتون با این برد 33 امتیازی شد و در همان رده هفتم باقی ماند و حالا سیتی جایگاه پنجمی خود را در صورت پیروزی یونایتد بر لیورپول نیز در خطر می بیند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقیر شاگردان گواردیولا در گودیسون پارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..