تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسلمان - سروش ؛ چطور و چگونه؟

کد خبر: ۴۶۱۸۹۵

۲۳۰۱  بازدید

ورزش سه: هومن افاضلی کارشناس فوتبالی در مورد تغییرات ایجاد شده در تیم پرسپولیس و اضافه شدن سروش رفیعی و سامان نریمان جهان سخن گفته است. با هومن افاضلی در مورد خصوصیات رفیعی و مسلمان و اینکه آیا برانکو ایوانکوویچ می تواند از هر دو بازیکن در ترکیب خود سود ببرد، هم صحبت شده است که توجه شما مخاطبان عزیز را به آن جلب می کنیم.

تاثیر رفیعی بر بازی محسوس بود

وجود هر دو بازیکن (مسلمان و رفیعی) کمک زیادی به پرسپولیس می کند. در بازی قبلی هم دیدیم که با وجود اینکه سروش رفیعی بیشتر از 2، 3 جلسه با پرسپولیس تمرین نکرده و هنوز خیلی جا دارد که با سبک و سیستم پرسپولیس آشنا شود، حضور موثری داشت و تاثیر محسوس او را در روند بازی مشاهده کردیم.

پرسپولیس علیرغم یک بازیکن کمتر بر بازی تسلط داشت

پرسپولیس در بازی مقابل سایپا علیرغم اینکه یک بازیکن هم کمتر داشت کنترل بازی را در اختیار داشت و این موضوع به ما می گوید که پرسپولیس می تواند با وجود یک بازیکن کمتر هم سبک مالکانه خود را داشته باشد و تاکتیک های خود را در زمین پیاده کند.

مسلمان و رفیعی آپشن های برانکو را افزایش داده اند

هر دو بازیکن (مسلمان و رفیعی) توانایی بازی در پست های مختلف را دارند و این موضوع آپشن های برانکو برای به کار گرفتن این دو بازیکن را افزایش می دهد. در مقابل تیم سایپا محسن مسلمان به عنوان هافبک راست، سروش به عنوان هافبک وسط، فرشاد احمدزاده به عنوان هافبک چپ به کار گرفته شدند و پس از اخراج ربیع خواه، احمد زاده به پست دفاع چپ رفت؛ مسلمان به سمت چپ هافبک فرستاده شد و امیری به میانه زمین آمد؛ سروش هم در همان پست هافبک پشت مهاجمین بازی کرد. بنابراین می بینید که تیم پرسپولیس با اضافه شدن سروش رفیعی و همینطور آمدن نریمان جهان که می تواند در 5 پست برای پرسپولیس به کار گرفته شود، آپشن های بیشتری را در اختیار دارد.

تناقضی برای بازی توامان مسلمان و رفیعی وجود ندارد

سامان و سروش تنوع زیادی به تیم پرسپولیس می دهند و اگر با بازیکنان دیگر مثل کامیابی نیا، امیری، احمدزاده، مسلمان و .. هماهنگ شوند ترکیب پرسپولیس برای حریفان وحشتناک و غیرقابل پیش بینی می شود و می توان گفت که حریفان از ترس رویارویی با این تیم شب بازی خوابشان نمی رود. در مجموع می توان گفت که هم مسلمان و هم رفیعی می توانند به پرسپولیس کمک کنند و تناقضی در آن وجود ندارد.

عملکرد خط دفاعی پرسپولیس نیاز به تعریف ندارد

خط دفاعی پرسپولیس نیازی به توضیح ندارد که فصل درخشانی را پشت سر می گذارد. از خط دروازه تا خطوط جلوتر به خوبی وظایف دفاعی خود را انجام می دهند (دفاع کردن در تیم یک کار گروهی است). همین طور که می دانید تا اینجا خط دفاعی پرسپولیس تنها 5 گل دریافت کرده که می تواند یک رکورد باشد؛ وقتی یک تیمی کم گل می خورد بخش عمده ای از آن به خط دروازه بر می گردد.

ربیع خواه فصل درخشانی داشته

همینطور علیرغم تمام انتقاداتی که نسبت به عملکرد ربیع خواه وجود دارد، این بازیکن فصل درخشانی را سپری کرده است؛ ممکن است در فاز تهاجمی حضور این بازیکن کم رنگ باشد ولی حضور پرقدرت او در خط دفاعی به این خط تعادل می بخشد. سال گذشته پرسپولیس موقعیت های زیادی را ایجاد می کرد و راحت هم گل می خورد اما امروز می بینیم که تیم ها برای ایجاد موقعیت مقابل پرسپولیس مشکل دارند و نقطه ضعف پارسال به نقطه قوت امسال تبدیل شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسلمان - سروش ؛ چطور و چگونه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..