تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز شانزدهم

دیگه چیزی به پایان برنامه ی کاهش وزن لاغرشو باقی نمونده. امروز روز 16ام از بیست و یک روز این برنامه هستیم. امیدوارم که تونسته باشید تا اینجا با ما ادامه بدید. در ادامه می تونید برنامه غذایی و ورزشی امروز رو بخونید. با دکتر سلام همراه باشید.

# نمونه برنامه غذایی روز شانزدهم:

ناشتا:

۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان

صبحانه:

سیب زمینی کوچک کبابی یا آب پز ۱ عدد + نان تست جو ۱ برش به اندازه کف دست + عسل ۱ ق.م + چای بدون قند و شکر ۱ لیوان

میان وعده:

سیب ۱ عدد + انار ۱ عدد + چای سبز با دارچین + هویج رنده شده آزاد

ناهار:

نیم ساعت قبل ناهار ۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان و بعد از آن سالاد بدون سس (همراه با سرکه بالزامیک و ۱ ق م روغن زیتون) مصرف کنید.

برنج آبکش ۶ ق.غ + مخلوط گوشت چرخ کرده و هویج و زرشک (کم چرب) ۲ ق.غ + ماست کم چرب ۲ ق.غ سرخالی

میان وعده:

۱ عدد بیسکویت ساقه طلایی + آب پرتقال و لیمو شیرین طبیعی ½ لیوان + هویج رنده شده آزاد

شام:

آش بدون رشته ۱ لیوان

قبل خواب:

۱ لیوان شیر کم چرب + ۲ عدد کشمش

# نکات تغذیه ای امروز:

فیبر درمانی را فراموش نکنید: با خوردن میوه ها و سبزیجات هم می توانید به بدنتان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست فود ها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم کالری و آبرسان است که می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان مصرف کنید. هرگاه احساس کردید نیاز به مصرف میان وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. از این روش همچنین به عنوان آبرسانی بهتر برای سلول های پوستی صورت نیز می توانید بهره بگیرید. تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

برای مشاهده ی تمامی روزهای لاغرشو روی لینک زیر کلیک کنید:

تمامی برنامه های لاغرشو

منبع: دکتر سلام

ارسال شده در 26 دی 1395 توسط 21 روز با موضوع تغذیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم ۲۱ روزه لاغری لاغرشو – روز شانزدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..