تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باگ‌های نوقا به جان گوشی‌ اچ‌تی‌سی ۱۰ افتادند!

هنوز شیرینی به روزرسانی دارندگان گوشی‌ HTC 10 درست و حسابی به کام آنها ننشسته بود که مشکل جدیدی از راه رسید و به واسطه آن شرکت اچ تی سی ارایه به روزرسانی نوقا را برای موبایل HTC 10 متوقف کرد.

موضوع از این قرار است که به روزرسانی منتشر شده از سوی اچ تی سی مملو از باگ‌های جورواجور است و هنوز این شرکت نتوانسته پی به علت و جزییات آن ببرد و مساله را تشریح کند.

همچنین یک شرکت آلمانی تایید کرده است که به روزرسانی سیستم عامل اندروید نوقا دچار انواع باگ شده است ولی هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم عامل در دیگر نقاط دنیا با این مشکل دست به گریبان شده‌ است یا خیر؟

اکنون دارندگان گوشی HTC 10 که دستگاه آنان به اندروید نوقا مجهز شده است و با باگ‌های آن دست و پنجه نرم می‌کنند جز این که صبر کنند تا به روزرسانی دیگری برایشان ارسال شود و مشکل آنها را حل کند کار دیگری از دست‌شان برنمی‌آید.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باگ‌های نوقا به جان گوشی‌ اچ‌تی‌سی ۱۰ افتادند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..