تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال از کار غیرسینمایی ترانه علیدوستی

دو کتاب از آثار ترجمه نشر مرکز به تازگی تجدید چاپ شده‌اند. یکی از این کتاب‌ها «تاریخ عشق» با ترجمه ترانه علیدوستی و دیگری «بچه های امروز معرکه‌اند» با ترجمه داود وفایی است.

«تاریخ عشق» رمانی از نیکول کرافس نویسنده آمریکایی است و در قالب سری داستان های آمریکایی این ناشر به چاپ رسیده است. ترجمه علیدوستی از این رمان به تازگی به چاپ سوم رسیده است.

چاپ اول این کتاب ۱۴ آذر توسط نشر مرکز وارد بازار شد و چاپ دومش نیز بلافاصله پس از عرضه چاپ اول، با فاصله چند روز به بازار نشر عرضه شد. چاپ سوم این کتاب نیز راهی بازار نشر شده است.

اما کتاب ترجمه دیگری که این ناشر به تازگی آن را تجدید چاپ کرده، کتاب داستانی «بچه های امروز معرکه اند» نوشته عزیز نسین نویسنده ترکیه ای است که داستان هایش با زبان طنز، به نقد اوضاع و احوال ترکیه در دوران زندگی این روزنامه نگار ترک می پردازند.

این کتاب که برای اولین بار در سال های دهه ۱۹۶۰ در ترکیه منتشر شد، طنزی صریح و مشخص دارد. نسین در خلال طنزهای جاری در این کتاب، با جدیت و قلمی تند، انتقادات خود را مطرح کرده است.

چاپ اول ترجمه این کتاب، اواخر زمستان ۹۴ منتشر شد و در آخرین روزهای فروردین ماه ۹۵ به چاپ پنجم رسید. چاپ ششم این کتاب نیز در آذرماه راهی بازار شد و حالا به چاپ هفتم رسیده است.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال از کار غیرسینمایی ترانه علیدوستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..