تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به خاطر این سه دوئل؛هفته هفدهم لیگ برتر را از دست ندهید!

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با جذابیت های فراوانی در راه است.

به گزارش کاپ، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز سه شنبه آغاز خواهد شد. در این هفته چند بازی حساس به  انجام می رسد و تنور بازی ها داغ تر از قبل می شود.

در همین هفته شاهد چند تقابل جالب توجه هم هستیم که به زیبایی این هفته خواهد افزود. بدون تردید مهمترین دوئل ، جدال ساسان انصاری آقای گل فعلی لیگ برتر و مهاجم آماده فولاد با تیم ابتدای فصلش یعنی پرسپولیس است.

ساسان  انصاری در روزهایی که در عضویت پرسپولیس بود مورد اعتماد برانکو نبود و تعداد دقایق حضورش در چهار هفته  ابتدایی به زحمت به یک نیمه رسید اما او پس از بازگشت به فولاد نمایشی منحصر به فرد داشت که موفق شد در 11 هفته 12 گل به ثمر برساند. حالا او با انگیزه ای فراوان به دنبال ادامه روند گلزنی اش مقابل برانکو و شاگردانش خواهد بود.

دیگر تقابل جذاب بازی فولاد و پرسپولیس، رویارویی سروش رفیعی با فولادی هاست. ستاره جدید تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای نیم فصل دوم از تیم تراکتورسازی جدا شد و به جمع سرخپوشان تهرانی پیوست حالا باید در برابر تیمی قرار بگیرد که سالیان سال در آن بازی کرد و برای خودش اعتبار  خرید. سروش رفیعی در هفته های اخیر با فولادی ها یک جدال رسانه ای داشت. علیرضا اژدری زاده و نعیم سعداوی، مدیرعامل و سرمربی تیم فولاد اعتقادداشتند که او باید به این تیم برگردد چرا که با اهوازی ها قرارداد دارد اما رفیعی مقابل آنها ایستاد و سرانجام راهی پرسپولیس شد. 

دیگر دوئل جذاب هفته هفدهم در بازی تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان خواهد بود جایی که آرش افشین بازیکن نیم فصل اول آبی پوشان تهرانی باید در لباس تیم اهوازی مقابل علیرضا منصوریان قرار گرفت. آرش افشین در نیم فصل اول خیلی کم به بازی گرفته شد و نتوانست آنطور که می خواهد برای آبی پوشان تهرانی بازی کندو  حالا بهترین فرصت برای او خواهد بود تا بتواند توانایی هایش را به رخ استقلالی ها و شخص علیرضا منصوریان بکشد.

این هفته را با این دوئل های جذابش به هیچ وجه از دست ندهید.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به خاطر این سه دوئل؛هفته هفدهم لیگ برتر را از دست ندهید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..