تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقامات افغان مسئول کشته شدن دیپلمات‌های اماراتی؛ ایجاد دموکراسی در افغانستان دیوانگی است

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «نن‌تکی‌آسیا»، «ضاحی خلفان» رئیس پلیس دبی اظهارداشت که با در نظرداشت محل وقوع حادثه که تحت تدابیر امنیتی قرار داشت بنابراین مسئولیت انفجار قندهار و کشته شدن دیپلمات‌های امارات به عهده این مقامات امنیتی افغان است.

گفته می‌شود در انفجاری که در ساختمان ولایت قندهار به وقوع پیوست، «جمعه الکعبی» سفیر امارات متحده عربی زخمی شده و 5 نفر از دیپلمات‌های این کشور از جمله والی قندهار و چند مقام عالی رتبه دولت افغانستان کشته شدند.

ضاحی خلفان اظهار کرد که کمک‌های بشردوستانه به افغانستان باید از طریق سازمان ملل صورت بگیرد اگر کسی مستقیم وارد افغانستان شود قربانی کشمکش داخلی مقامات افغان خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رئیس پلیس دبی درباره ادامه فعالیت‌های امارات متحده در افغانستان ابراز نگرانی کرده است و بر لزوم بازنگری راهبرد این کشور در قبال افغانستان تاکید کرد.

ضاحی خلفان مدعی شد که به یک دوست آمریکایی خود قبل از حمله نیروهای آمریکایی در افغانستان گفته است که پیاده کردن دموکراسی در این کشور دیوانگی محض است و آمریکایی‌ها ناکام خواهند شد.

وی در اظهارات خود گفت که کمک کنندگان به افغانستان مانند کسانی هستند که در یک ظرف سوراخ، آب می‌ریزند و منتظر پر شدن آن هستند.

این در حالی است اداره امور ریاست‌جمهوری افغانستان با انتشار حکم رئیس‌جمهور این کشور دو روز عزای عمومی اعلام کرد.

اشرف‌غنی رئیس‌جمهور افغانستان حکم داده که به احترام دیپلمات‌های امارات متحده  عربی، در قندهار  تندیس یادبود، ساخته شود و در مقر وزارت امور خارجه افغانستان نصب گردد.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقامات افغان مسئول کشته شدن دیپلمات‌های اماراتی؛ ایجاد دموکراسی در افغانستان دیوانگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..