تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴۰ معلول فاقد واحد مسکونی در شفت شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوروزی در جلسه هماهنگی برای رفع موانع ساخت مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که بعدازظهر یکشنبه در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد، اظهار کرد: نداشتن مسکن یکی از دغدغه های مهم مددجویان بهزیستی است.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیئت وزیران تا پایان سال جاری ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی باید برای مددجویان بهزیستی در سراسر کشور ساخته شود.

رئیس اداره بهزیستی شفت با بیان اینکه تسهیلات و اعتبارات ساخت این واحدهای مسکونی از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین می شود، گفت: این تسهیلات در شهرستان های غیر مرزی ۱۸ میلیون تومان و شهرستان های مرزی ۲۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۴۰ معلول فاقد واحد مسکونی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: این تعداد قابلیت افزایش داشته و تاکنون براساس پیگیری های انجام شده ۶۰ نفر از این افراد موفق به دریافت پروانه ساخت شده اند.

نوروزی ضمانت برای دریافت این تسهیلات را به صورت زنجیره ای عنوان کرد و افزود: متاسفانه بانک ها برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی ضمانت زنجیره ای را قبول نداشته و این یکی از موانع بر سرراه دریافت تسهیلات مددجویان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان با مشکلی روبه رو نیستیم، گفت: ۶۶۰ میلیون تومان اعتبارات مربوط به اشتغال زایی در سال ۹۴ برای شهرستان شفت بوده که با همکاری و تعامل بانک های عامل همه این اعتبارات جذب و به متقاضیان پرداخت شده است.

به گفته این مسئول برای تسهیلات اشتغال زایی در سال جاری نیز به هر میزان متقاضی در شهرستان وجود داشته باشد تسهیلات پرداخت می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴۰ معلول فاقد واحد مسکونی در شفت شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..