تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انگلستان آماده خروج سخت از اتحادیه اروپا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، متن سخنرانی نخست وزیر انگلستان که قرار است سه‌شنبه انجام شود، حکایت از آن دارد که «ترزا می» به وضوح خواهد گفت عضویت انگلیس در بازار واحد را فدای پایان دادن به آمد و شد آسان میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌کند و انگلیس از اتحادیه اروپا خارج می‌شود.

بر اساس اظهارات برخی  منابع به روزنامه تلگراف،‌ دولت وی با به چالش کشاندن منتقدان خود خواهد گفت آماده برگزیت سخت است. مواردی که ترزا می در این سخنرانی ذکر می‌کند،‌ می‌تواند شامل این موارد باشد که انگلستان آماده خروج از اتحادیه گمرکی است تا قراردادهای تجاری با همه جهان منعقد کند.

همچنین انگلستان آماده به دست آوردن کنترل کامل بر مرزهایش بوده حتی اگر این مساله به معنای از دست دادن عضویت بازار واحد باشد. همچنین بریتانیا می‌خواهد دیگر ملزم به قواعد دادگاه اروپا نباشد.

از سوی دیگر انگلستان آماده اتحاد دوباره بعد از شکاف میان حامیان خروج و حامیان ماندن در اتحادیه اروپا،‌ بعد از برگزیت است. منابعی نزدیک به نخست وزیر به تلگراف گفته‌اند، خانم می در سخنرانی خود خواهد گفت دولتش از خواسته‌های حامیان خروج از اتحادیه اروپا حمایت می‌کند. این منابع همچنین یادآور شدند، مردم خواهند دید جمله خانم نخست وزیر که گفت «برگزیت، یعنی برگزیت» واقعا به همین معناست.

بنا بر این گزارش، البته این سخنان ترزا می می‌تواند در میان حامیان ماندن در اتحادیه اروپا، با واکنش‌های تند مواجه شود. بسیاری از این افراد خواستار برگزیت نرم و ماندن انگلستان در بازار واحد هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انگلستان آماده خروج سخت از اتحادیه اروپا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..