تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر نتانیاهو درباره کنفرانس صلح پاریس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی کنفرانس بین المللی احیای مذاکرات سازش بین فلسطین و رژیم صهیونیستی در پاریس را «بیهوده» ارزیابی کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی کنفرانس بین المللی احیای مذاکرات سازش بین فلسطین و رژیم صهیونیستی در پاریس را بیهوده ارزیابی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی کنفرانس بین المللی سازش امروز در پاریس را بیهوده ارزیابی کرد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، بنیامین نتانیاهو" کنفرانس بین المللی احیای مذاکرات سازش بین فلسطین و رژیم صهیونیستی را که امروز یکشنبه 15 ژانویه در سطح نمایندگان 70 کشور جهان در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد، بیهوده خواند و اعلام کرد: این کنفرانس با هماهنگی فرانسویان و فلسطینی ها و با هدف تحمیل شرایط ناسازگار با نیازهای ملی ما برگزار شد.

براساس این گزارش، نتانیاهو پیشتر مخالفت خود را با این کنفرانس اعلام کرده و مذاکرات مستقیم با فلسطینی ها را تنها گزینه و راهکار موجود برای پایان دادن به مناقشه میان اسراییل و فلسطین ارزیابی کرده بود.

این در حالیست که طرف فلسطینی نیز از ابتکارعمل فرانسه حمایت کرده و می گوید که سال ها مذاکره با اسراییل منجر به پایان اشغال کرانه باختری نشده است.

کنفرانس بین المللی سازش ساعاتی پیش با سخنرانی افتتاحیه وزیر خارجه فرانسه در جمع میهمانانی از 70 کشور جهان و نمایندگان سازمان های بین المللی و در شرایطی که طرفین مناقشه غایبان بزرگ این نشست بودند، آغاز شد.


کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - بین المللی - کنفرانس - صهیونیستی - فلسطین - مذاکرات - پاریس - رژیم - نتانیاهو - فلسطینی - سازش - فرانسه - وزیر - اسراییل - فرانسوی - برگزار - کرانه باختری - شرایط - امروز - وزیر خارجه - جهان - کشور - سخنرانی - روزنامه - بنیامین - یکشنبه - پایتخت - مذاکره - راهکار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر نتانیاهو درباره کنفرانس صلح پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..