تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید نائب رئیس هیئت کشتی بانوان خراسان رضوی از همدم

نائب رییس هیئت کشتی بانوان خراسان رضوی از همدم دیدن کرد.

بازدید نائب رئیس هیئت کشتی بانوان خراسان رضوی از همدمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آنا براتی به همراه تعدادی از بانوان ورزشکار خراسانی صبح امروز از بخش های مختلف این موسسه‌ی خیریه بازدید کردند.
براتی در ابتدای این بازدید گفت: «خوشحالیم در اوایل هفته‌ای که قرار است مسابقات بین‌المللی جام تختی در مشهد برگزار شود توفیق پیدا کردیم در میان دختران معصوم همدم حضور پیدا کنیم و از خداوند بابت این لطف و مرحمت سپاسگزاریم.»  
مدیر عامل همدم نیز دراین دیدار، ضمن ابراز خوشحالی از حضور بانوان ورزشکار در این موسسه گفت: «ورزش به عنوان یکی از اصول اصلی و روزانه در میان دختران همدم جایگاه ویزه‌ای دارد. دکتر زهرا حجت افزود : دختران ما هر روز ورزش صبحگاهی دارند و در طول روز  نیز  با توجه به برنامه های ورزشی شان در کلاس های تنیس روی میز، بسکتبال، فوتسال، ایروبیک و... شرکت می کنند و حضور شما بانوان ورزشکار و موفق خراسانی در میان دختران همدم قطعا روحیه بخش و اثرگذار خواهد بود.
بانوان ورزشکار میهمان همدم بعد از دیدار از سرای مهر، مدرسه‌ی فتح المبین و کارگاه های گلیم بافی، گلسازی، فرشینه بافی و تسبیح بافی همراه با خانم آذر اسفهبدی (مربی ورزشی همدم)، از کلاس بازی ، سالن ایروبیک و دیگر امکانات ورزشی این موسسه دیدن کردند.
 در  پایان این دیدار، خانم براتی با اظهار خوشحالی از حضور در جمع فرزندان همدم، گفت: از این همه شور و شعف در همدم واقعا تعجب کردیم و فکر نمی‌کردیم یک موسسه‌ی خیریه تا این حد در زمینه‌ی ورزش و هنر توانمند باشد. امیدوارم همه‌ی بانوان ورزشکار به اینجا بیایند و یاور این بچه های شاد و فعال باشند.
انتهای پیام// ف ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید نائب رئیس هیئت کشتی بانوان خراسان رضوی از همدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..