تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری هفتمین جلسه شورای اداری مشهد

هفتمین جلسه شورای اداری با حضور مدیران سازمان ها و ادارات مختلف در سالن اجتماعات فرمانداری مشهد برگزار شد.

برگزاری هفتمین جلسه شورای اداری مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در این جلسه موضوعات تأسیس شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستان ها، مشهد ۲۰۱۷ پایتخت فرهنگی جهان اسلام، روز معلولین و مشکلات معلولین برای حضور در محیط های عمومی و برنامه های دهه فجر امسال در شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار مشهد نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات سال آینده گفت: انتخابات مسئله همه کشور است و ایجاد نشاط و آرامش در انتخابات بسیار مهم است و انتخابات مجلس در دولت تدبیر و امید نشان داد که دولت با رعایت اعتدال موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی شد.
او افزود: رای مردم حق الناس است و باید از آن دفاع کنیم و متولیان انتخابات باید امانت دار مردم باشند.
فرماندار مشهد در خصوص انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام گفت: این اتفاق فرصتی برای شناساندن ظرفیت های مشهد به جهانیان است.
انتهای پیام// ا ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری هفتمین جلسه شورای اداری مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..