تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغی معادل یک ماه حقوق برای ازدواج اول به بیمه شدگان پرداخت می شود

ساعت: 16:39 منتشر شده در مورخ: 1395/10/26 شناسه خبر: 1007427

رییس اداره تامین اجتماعی آزادشهر به استناد ماده 85 قانون تأمین اجتماعی؛

رییس اداره تامین اجتماعی آزادشهر اظهار کرد: شایعه پرداخت ٨١٢ هزار تومان به افرادی که حد فاصل سال های ٩٠ تا ٩٥ عقد کرده اند صحیح نمی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد٬ مدتی است که در فضای مجازی عنوان می شود٬ مبلغ ثابت 812 هزار تومان از سوی سازمان تأمین اجتماعی به کلیه افرادی که در حد فاصل سال 90 تا 95 عقد نموده اند پرداخت خواهد شد. در همین خصوص جعفر عسکری رئیس اداره تامین اجتماعی آزادشهر با تماس تلفنی با تیتر آزاد به توضیح این خبر پرداختند.

عسکری با بیان توضیحاتی پیرامون پرداخت مطلب فوق افزود : به استناد ماده 85 قانون تأمین اجتماعی به بیمه شده مرد یا زن که برای اولین بار ازدواج می کنند مبلغی معادل یک ماه متوسط مزد یا حقوق با رعایت شرایط زیر پرداخت می شود:

الف- در تاریخ ازدواج رابطه استخدامی او با کارفرما قطع نشده باشد.

ب – ظرف 5 سال قبل از تاریخ ازدواج حداقل حق بیمه 720 روز کار را داشته و به سازمان پرداخت شده باشد.

ج- عقد ازدواج دایم بوده و در دفتر رسمی ازدواج به ثبت رسیده باشد.

نحوه محاسبه کمک ازدواج : مزد یا حقوق متوسط موضوع این ماده عبارت است از جمع دریافتی بیمه شده که ظرف دو سال قبل از ازدواج که به مأخذ آن حق بیمه پرداخت شده است تقسیم بر بیست و چهار

شایان ذکر است چنانچه پس از محاسبه مزد و حقوق، کمک ازدواج دریافتی بیمه شده کمتر از حداقل دستمزد سال عقد باشد، مبلغ هدیه ازدواج بر مبنای حداقل دستمزد سال عقد پرداخت خواهد شد.

رییس اداره تامین اجتماعی آزادشهر گفت : با عنایت به ضوابط قانونی فوق، مطالب منتشره در فضای مجازی در خصوص پرداخت مبلغ ثابت 812 هزار تومان از سوی سازمان تأمین اجتماعی به کلیه افرادی که در حد فاصل سال 90 تا 95 عقد نموده اند صحیح نمی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغی معادل یک ماه حقوق برای ازدواج اول به بیمه شدگان پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..