تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارخانه: فدراسیون والیبال باید اقتدار خود را ثابت کند

به گزارش ایرنا، «مصطفی کارخانه» عصر روز یکشنبه پس از برتری سه بر صفر تیمش مقابل هاوش گنبد در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال و تداوم یافتن صدرنشینی در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: بازیکنانم امروز بسیار خوب بازی کردند و استحقاق این نتیجه را داشتند.
وی افزود: در نیم فصل دوم کم اشتباه نشان دادیم و با تمرکز بالا، خطاها را کاهش داده و در این مسیر موفق بوده ایم.
کارخانه با اشاره به اینکه تیم والیبال بانک سرمایه چون یک خانواده کارش را طی می کند، اظهار داشت: ثبات تیمی خوبی داریم و تا پایان مسابقات همین روند را دنبال می کنیم.
این مربی باتجربه با اعلام این موضوع که هنوز تیمش بازی های سختی پیش روی دارد، گفت: برای رسیدن به قهرمانی، مصمم هستیم.
وی در مورد افت تیم هاوش گنبد نسبت به سال های گذشته، اظهار داشت: با حضور یک مربی آینده دار و جوان در این تیم، شرایط هاوش بهتر شده و آنها آینده خوبی دارند.
کارخانه در ادامه با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر، گفت: عملکرد فدراسیون در همه زمینه ها به غیر از برگزاری لیگ، عالی است.
وی گفت: فصل گذشته تیم زاهدان شرایط نامشخصی در لیگ داشت و امسال پارسه همین وضعیت را دنبال می کند و فدراسیون باید اقتدار خود را در برخورد با اینگونه تیم ها نشان دهد.
همچنین «فرهاد ظریف» لیبروی باتجربه تیم بانک سرمایه نیز، گفت: نتیجه امروز به راحتی به دست نیامد و در گیم نخست تیم هاوش تلاش زیادی انجام داد، اما به خوبی آنان را مهار کردیم.
وی گفت: نماینده گنبد با تغییرات در کادر فنی بسیار بهتر از دور رفت بازی می کند و می دانستیم باید با تمرکز بالا بازی کنیم.
ظریف با اشاره به اینکه تیم والیبال بانک سرمایه به خوبی حمایت می شود و بدون حاشیه کارش را دنبال می کند، اظهار داشت: در نیم فصل دوم کم نوسان بودیم و کادر فنی منسجمی داریم که به موفقیت فکر کنند.
وی در مورد نحوه برگزاری لیگ و اتفاقاتی که برای باشگاه ها رخ می دهد، توضیح داد: شایسته نیست ایران با پبشرفتی که در والیبال دارد و تیم قدرتمندی در جهان است، برخی باشگاه ها در لیگ شرایط نامشخصی داشته باشند.
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارخانه: فدراسیون والیبال باید اقتدار خود را ثابت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..