تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل کریس رونالدو به تیم ملی ایران زیر ذره بین فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال از گل کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان به تیم ملی ایران یاد کرد.

گل کریس رونالدو به تیم ایران زیر ذره بین فیفابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو که هفته گذشته موفق شد به عنوان بهترین فوتبالیست جهان در سال 2016 میلادی برگزیده شود و جایزه برترین فوتبالیست سال را از دستان جیانی اینفانتینو دریافت کند، بیش از پیش سرخط مهم ترین اخبار فوتبال جهان را به خود اختصاص داده است.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پس از برگزیده شدن کریس رونالدو فوق ستاره دست نیافتنی کهکشانی ها به عنوان برترین فوتبالیست جهان در سال 2016، با انتشار پیامی ویژه در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه های اجتماعی، به گلزنی کریس رونالدو برابر تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 آلمان پرداخت.

متن پیام فیفا درباره گلزنی فوق ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید برابر تیم ملی فوتبال ایران بدین شرح است:

"کریس رونالدو روز دوشنبه هفته گذشته به عنوان بهترین فوتبالیست مرد در سال 2016 میلادی برگزیده شد.اما نکته جالب توجه درباره فوق ستاره فوتبال این است که وی نخستین گل ملی خود در رقابت های جام جهانی فوتبال را برابر تیم ملی فوتبال ایران در سال 2006 به ثمر رساند."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل کریس رونالدو به تیم ملی ایران زیر ذره بین فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..