تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبری از معرفی نوکیا ۸ در CES 2017 نبود

اخیرا ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شد مربوط به نوکیا ۸ بوده و شرکت کوالکام آن را برای معرفی اسنپدراگون جدید خود استفاده کرده است که به تازگی شرکت کوالکام به تکذیب خبر و ویدئو پرداخت. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به گفته کوالکام ویدئو جعلی بوده و از تلفن‌هوشمند نوکیا ۸ در CES 2017 به کار گرفته نشد بلکه یک اسمارت‌فون نمونه اولیه بود نه طراحی مرجع. مشخص نیست پرچمدار نوکیا یعنی نوکیا ۸ چه زمانی معرفی خواهد شد و اطلاعات کاملی از آن نیز در دست نیست.

Catherine Baker یکی از سخنگوهای کوالکام می‌گوید:

ما هیچ‌گاه طراحی مرجعی را فاش نکردیم. آنچه که در غرفه CES ما قرار داشت دو دستگاه نوکیا با طراحی غیر مرجع بوده است. آنها از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌بردند تا قدرت این تراشه را نشان دهند.

انتظار می‌رود نوکیا در MWC 2017 پرچمدارش را معرفی کند.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبری از معرفی نوکیا ۸ در CES 2017 نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..