تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برجام تحولی از نظر اقتصادی در کشور ایجاد نکرد

به گزارش افکارنیوز،

حسین هاشمی تختی‌نژاد نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز برجام، گفت: دولت و دیپلمات‌ها در بحث برجام تلاش خود را کردند، اما آنچه که در ارتباط با تیم مذاکره‌کننده قابل‌ذکر است اعتماد بیش از اندازه آنها به طرف مقابل است.

وی افزود: دولتمردان ما فکر می‌کردند اگر برجام به نتیجه‌ای برسد مسائل و مشکلات اقتصادی کشور مرتفع می‌شود، اما واقعیت این است که در عمل چنین موضوعی را مشاهده نکردیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به‌دنبال برجام تحولی از نظر اقتصادی در کشور ایجاد نشد و اگرچه گشایشی‌هایی در حال انجام است، اما نتیجه مطلوبی که مدنظر بود و مردم هم انتظار داشتند، تحقق پیدا نکرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروزه دولتمردان هم به این نتیجه رسیده‌اند که طرف مقابل نقض عهد کرده و این نقض عهد در حالی است که به تعهدات‌مان در برجام عمل کرده‌ایم.

وی با اشاره به ورود اولین هواپیمای خریداری شده از شرکت ایرباس افزود: ما نباید به‌خاطر خرید یک هواپیما و ورود آن به کشور جشن بگیریم؛ چراکه کشوری به این عظمت که توانسته هواپیمایی بخرد، جشن ندارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رئیس‌جمهور می‌گفت اگر برجام به نتیجه برسد مشکل آب و نان مردم حل می‌شود که اهداف در نظر گرفته‌شده در خصوص برجام محقق نشد و امیدواریم دیپلمات‌های ما و همه دست‌اندرکاران در بحث برجام پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم حداقل به اهدافی که در برجام آمده دست پیدا کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برجام تحولی از نظر اقتصادی در کشور ایجاد نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..