تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد بعدی مدافع استقلال مشخص شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، میثم مجیدی که مورد تایید کادر فنی استقلال برای ادامه مسیر با این تیم در نیم فصل دوم قرار نگرفت و نامه مازاد بودن خود را نیز از باشگاه دریافت کرد، مورد توجه تیم صبای قم قرار دارد.

مدافع آبی پوشان که روز گذشته بر سر نحوه جدایی از تیم استقلال با مسئولین این تیم به توافق نرسید تا این مذاکرات به امروز موکول شود، در صورت فسخ قرارداد با آبی پوشان، راهی تیم صبای قم خواهد شد.

صبا در نیم فصل نخست به هیچ وجه شرایط مناسبی نداشت و مسئولین این تیم در صدد تقویت آن برای فرار از انتهای جدول در نیم فصل دوم می باشند. میثم مجیدی یکی از بازیکنانی است که صبایی ها روی او برای نیم فصل دوم حساب کرده اند.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد بعدی مدافع استقلال مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..