تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پيشرفت 85 درصدي پروژه های گازرسانی روستايی در چناران

فرماندار چناران از پیشرفت 85 درصدی پروژه‌های گازرسانی روستايی چناران خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد پرویزیان در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از پروژه های گازرسانی به چناران افزود: اقدامات شرکت گاز استان در اجراي پروژه‌هاي گازرساني روستايی چناران بسيار قابل توجه است.

وي با اشاره به رابطه معكوس بهره‌مندي روستاييان از امتيازاتي همچون آب و برق و گاز و مهاجرت به شهرهاگفت: درصد بهره‌مندی روستايي چناران از نعمت گاز طبیعی بسيار مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر شاهد پيشرفت خوبي در انجام پروژه‌هاي گازرساني چناران هستيم.

فرماندار چناران با اشاره به وجود دومین شهرک صنعتی بزرگ استان در چناران افزود: بهره‌مندي صاحبان صنايع و مشاغل كوچك و بزرگ از گاز طبيعي زمينه رشد و شكوفايي استان را فراهم مي‌كند.

پرويزيان با تقدير از اقدامات اداره گاز ناحیه چناران گفت: مجموعه گاز خراسان رضوی و اداره گاز شهرستان همکاری و تعامل بسيار مطلوبي را با ساير دستگاهها و سازمانهای دولتی در راستاي خدذمتگذاري به مردم انجام می دهند.

انتهای پیام//م.ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پيشرفت 85 درصدي پروژه های گازرسانی روستايی در چناران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..