تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیرمهدی ژوله عکسی از تشییع جنازه زنده هارا به نمایش گذاشت!

تاریخ نشر : یکشنبه 26 دی 1395 مشاهده : 48 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

امیرمهدی ژوله و انتشار عکسی دردناک

امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله با انتشار عکس زیر نوشت : خيابان انقلاب.تشييع جنازه زنده ها

بیوگرافی امیرمهدی ژوله 

امیرمهدی ژوله 27 مردادماه سال 1358 در تهران متولد شد. او روزنامه نگار، نویسنده و سردبیر اسبق چلچراغ و همچنین از نویسندگان سریال های طنز مهران مدیری می باشد.

امیر مهدی ژوله نویسندگی سریال های طنزی همچون درحاشیه، قهوه تلخ ، زندگی به شرط خنده، شب های برره، نقطه چین، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، ویلای من،شوخی کردم و …را برعهده داشته است. امیر مهدی ژوله پس از اولین حضورش بعنوان کمدین در خندوانه، با دعوت رامبد جوان در جمع 16 کمدین درمسابقه خنداننده برتر خندوانه شرکت کرد و توانست از مرحله اول که با هومن حاجی عبداللهی هم گروه بود با رای بالای مردم، عبور کند و در جمع هشت کمدین برتر قرار بگیرد.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

عکس گندم دختر امیرمهدی ژوله در حال آرامش قبل از پی...

عکسهای جالب از گندم دختر امیرمهدی ژوله+تصاویر

تسلیت چهره‌های مشهوربه خاطر فاجعه منا/ از مهناز افشار تا امیرمهدی ژوله

طعنه امیرمهدی ژوله به منتقدانش با انتشار این عکس!

دلجویی امیرمهدی ژوله از تتلو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیرمهدی ژوله عکسی از تشییع جنازه زنده هارا به نمایش گذاشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..