تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی منطقه «الکفاءات» و «اندلس» در موصل/ البغدادی فرماندهان داعش را خلع درجه کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای نهاد «مبارزه با تروریسم» در بخش شمال شرق موصل فاز دوم منطقه «الکفاءات» و در نزدیکی رود دجله نیز منطقه «اندلس» را آزاد کرده و پرچم عراق را بر بالای ساختمان‌های این مناطق نصب کردند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، نیروهای عراقی با آزادی منطقه «الکفاءات» و اندلس در دو طرف منطقه مهم «کاخ‌های ریاست‌جمهوری» قرار گرفتند.

همچنین در درگیری‌هایی که از صبح امروز در این منطقه بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعش رخ داده؛ دهها تروریست کشته و زخمی شده‌اند.

درگیری‌های شدید در شرایطی اتفاق می‌افتد که پشتیبانی هوایی به علت مه غلیظ در موصل صورت نمی‌گیرد و در این شرایط در دیگر مناطق شرق موصل به همین علت درگیری‌ها فعلا متوقف شده است اما در مقابل تروریست‌های داعش با استفاده از این شرایط محیطی، تلاش می‌کنند خودروهای انتحاری خود را به نزدیکی نیروهای عراقی برسانند.

از سوی دیگر یک منبع در موصل که خواستار عدم افشای نامش شده، از خلع درجه فرماندهان داعش بخش شرقی موصل خبر داده است.

به گفته وی، ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش حضور فرماندهان این گروه تروریستی را در بخش غربی موصل منع کرده و به آن‌ها دستور داده است تا همانند یک نیروی عادی به مناطق درگیری بروند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/KHWAB1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی منطقه «الکفاءات» و «اندلس» در موصل/ البغدادی فرماندهان داعش را خلع درجه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..