تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت چین و الزام ثبت اپلیکیشن ها و استورهای اینترنتی برای مبارزه با جاعلان

سازمان مدیریت و کنترل محتوای فضای دیجیتال کشور چین روز گذشته اعلام کرد از این پس تمام استورهای آنلاین می بایست قبل از درج هر گونه اپلیکیشن، مراحل قانونی و مجوزهای لازم را از این اداره کسب نمایند.

این قوانین جدید از فردا عملیاتی خواهد شد و به سیاست های جلوگیری از فعالیت و ایجاد محدودیت در نرم افزارها و محتوایی که امنیت ملی یا نظم اجتماعی را به خطر می اندازد و به نحوی غیرقانونی به نظر می رسند، ملحق می گردد.

به گفته مدیران سازمان مورد بحث، این رویکرد برای محافظت از مشتریان در قبال استورها و اپلیکیشن های جعلی و نامناسب صورت گرفته است.

subway-smartphones-w600

به عنوان مثال نرم افزارهایی هستند که فیلم های سینمایی یا کتاب ها را به صورت غیرقانونی در اختیار کاربران قرار می دهند، یا اپلیکیشن هایی که از داده های کاربران سواستفاده می نمایند.

گفتنی است کشور چین در حال حاضر یکی از بزرگترین بازارهای فروشگاه اینترنتی اپلیکیشن اپل محسوب می شود، اما از آنجایی که گوگل اجازه فعالیت در این سرزمین را ندارد، مجموعه ای بی شمار از استورهای شخص ثالث برای موبایل های اندرویدی در دسترس هستند.

قوانین جدید از فعالیت استورهای بی ثبات و با امنیت پایین هم جلوگیری خواهد نمود؛ ناگفته نماند که بخش هایی از این شرایط مبهم به نظر می رسند و احتمال پیاده سازی رویکردهای سیاسی و دولتی در مورد محتوای اپلیکیشن ها وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت چین و الزام ثبت اپلیکیشن ها و استورهای اینترنتی برای مبارزه با جاعلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..