تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات ضد ترامپ در واشنگتن

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، هزاران آمریکایی اغلب سیاهپوست و گروهی از فعالان روز شنبه در واشنگتن، یک هفته مانده به آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان می گویند برای حفظ برابری و عدالت در دولت جدیدی که پس از پایان دوره ریاست جمهوری باراک اوباما بر سر کار می آید، مبارزه می کنند.

به گزارش شبکه یورونیوز، ال شارپتون، از فعالان حقوق مدنی برجستۀ آمریکا در این تظاهرات گفت:« تظاهرات نکرده ایم تا از دونالد ترامپ بخواهیم تجدید نظر کند، چرا که او افراد منتخب و سیاست های خود را عیان کرده است. آمده ایم تا به دموکرات ها در مجلس سنا و نمایندگان کنگره و نیز به جمهوریخواهان میانه رو بگویم که کمی استقامت و کمی دل و جرات به خرج دهید.»

همزمان دونالد ترامپ در توییتی شدیدالحن به اظهارات جان لوییس، نماینده کنگره آمریکا که وی را رئیس جمهوری نامشروع خوانده است، تاخت.

دونالد ترامپ در توییت خود نوشت که «جان لوییس، نماینده کنگره باید وقت بیشتری را صرف کمک به حل مشکلات حوزه انتخابی خود کند که (صرف نظر از جرم و جنایت) در وضعیت بسیار وحشتناک و در حال فروپاشی است تا این که به اشتباه درباره نتایج انتخابات گله و شکوه کند.»

جان لوییس روز جمعه در مصاحبه ای با اِن بی سی گفت که چون ترامپ با کمک روس ها پیروز انتخابات شده است او را رئیس جمهوری مشروعی نمی بیند.

جان لوییس آخرین بازمانده از سخنگویان راهپیمایی عظیم سیاهپوستان در واشنگتن در سال ۱۹۶۳ میلادی است که با رهبری و سخنرانی معروف و به یادماندی مارتین لوتر کینگ به نام «رویایی دارم» در تاریخ ثبت شد.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات ضد ترامپ در واشنگتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..