تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داغ نقل و انتقالاتی/ دومین بمب استقلال منفجر شد

داغ نقل و انتقالاتی/ دومین بمب استقلال منفجر شد

کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برای دریافت رضایت‌نامه با مسئولان این تیم به توافق رسید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بعد از جلسه ای که در باشگاه ماشین سازی برگزار شد، رضایت نامه آندرانیک تیموریان برای حضور در استقلال صادر شد.

على خاکزاد با اعلام این خبر افزود: پس از انجام مذاکرات متعدد با کاپیتان تیم ملى فوتبال ایران و سبزقباها ، در نهایت توافق نهایی براى جدایی وى از جمع ماشین سازان حاصل شد و پس از تسویه حساب و فسخ قرارداد آندو ، رضایت نامه وى براى جدایی صادر شد.

 

خاطرنشان مى شود با تسویه حساب و صدور رضایت نامه آندو از سوى باشگاه ماشین سازى ، این بازیکن به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داغ نقل و انتقالاتی/ دومین بمب استقلال منفجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..