تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 2 تن از مخالفان رژیم آل‌سعود/ نگرانی دیده‌بان حقوق بشر و عفو بین‌الملل از اوضاع عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رویترز، سازمان های عفو بین الملل و دیده بان حقوق بشر گفتند که عربستان دو فعال حقوقی را در 10 روز اول سال جدید میلادی بازداشت کرده است که این امر از برنامه رژیم سعودی علیه جناح مخالفان حکایت دارد.

این دو سازمان در بیانیه های مطبوعاتی خود آورده اند: پلیس سعودی "عصام الکوشک" از اهالی شهر مکه مکرمه و "احمد المشیخص" از اهالی شهر الدمام در شرق عربستان را هفته گذشته برای بازجویی احضار کرده و تاکنون آنها را آزاد نکرده است.

سازمان عفو بین الملل گفت که الکوشک به خاطر مطالبش در شبکه اجتماعی توییتر درباره مسائل حقوق بشری بازجویی صورت می گیرد.

به گفته این سازمان، المشیخص نیز به نمایندگی از نزدیکان بازداشت شدگان در منطقه الشرقیه عربستان سخن گفته است که شیعه نشین است.

لین معلوف از سازمان عفو بنی الملل گفت: ظلم و ستم بی وقفه عربستان علیه مدافعان حقوق بشر عملیاتی آشکار برای جلوگیری از سخن گفتن آنها درباره اوضاع حقوق بشر در این کشور است.

برپایه این گزارش، سخنگوی امنیتی عربستان به درخواست رویترز برای اظهار نظر درباره این خبر پاسخ نداده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 2 تن از مخالفان رژیم آل‌سعود/ نگرانی دیده‌بان حقوق بشر و عفو بین‌الملل از اوضاع عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..