تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواهر خواندگی قزوین و کربلا فرصت مناسبی برای تولید کنندگان قزوینی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی ساعاتی قبل در شورای امور خارجه استانداری قزوین که با حضور سرکنسول ایران در عراق و جمعی از مدیران استانی با موضوع بررسی مسئله خواهر خواندگی ایران و کربلا برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین از نظر صنایع و تولیدات کشاورزی شهری غنی محصول می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق در این حوزه بتوانیم زمینه را برای صادرات این محصولات به کشور عراق فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پایین بودن نقدینگی، عدم اعتماد صادرکنندگان در خصوص برگشت پول و عدم شناخت بازارهای کشور عراق سبب شده است تا صادر کنندگان نتوانند آن طور که باید در این حوزه قدرتمند عمل کنند.

استاندار قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی در آینده نزدیک شاهد افزایش این تعاملات در ابعاد گوناگون آن خواهیم بود.

همتی افزود: مجموعه مدیریتی استان قزوین به دنبال ادامه‌دار بودن این خواهر خواندگی با شهر کربلا است و با فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز شرایط افزایش صادرات به عراق را برای صادر کنندگان ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر بازارهای عراق برای ایران تاکید کرد: امروز مردم عراق نگاه ویژه‌ و مثبتی به محصولات ایرانی دارند و با اعتماد سازی‌های انجام شده این بازار برای ورود صادرکنندگان ایرانی و قزوینی فراهم شده است.

استاندار قزوین در بخش دیگری از این جلسه اذعان کرد: با هماهنگی با شهرداری قزوین خواهر خوانده‌های دیگر شهر قزوین شناسایی و برای برقراری دوباره روابط برنامه‌ریزی خواهد شد.

در این جلسه همچنین تعدادی از صادرکنندگان نمونه استان قزوین به بیان مشکلات خود در حوزه صادرات به عراق پرداختند که خرید اقساطی طرف عراقی، عدم اطمینان از بازگشت سرمایه، ورود کالاهای بی کیفیت و کاهش قیمت در بازارهای عراق از مهم‌ترین موانع صادرات محصول به عراق از سوی تولیدکنندگان و صادر کنندگان قزوینی عنوان شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواهر خواندگی قزوین و کربلا فرصت مناسبی برای تولید کنندگان قزوینی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..