تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روضه منوره رضوی غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مراسم غبارروبی مضجع نورانی حضرت رضا(ع) صبح یکشنبه با حضور حضرات آیات و حجج اسلام علم الهدی، رئیسی، رسولی محلاتی، عاملی، اشرفی شاهرودی، خلخالی، یعقوبی، عبدخدایی و علی واعظ طبسی و جمعی از علما و طلاب حوزه علمیه، ۷۰ نفر از ائمه جمعه استان های خراسان، خانواده معزز شهدا و مدیران استانی و آستان قدس رضوی در فضایی سرشار از معنویت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، نوای ملکوتی کلام وحی با تلاوت سید مرتضی سادات فاطمی، مسعود پنچه و حسین پورکبیر؛ قاریان بین المللی بارگاه منور رضوی، در فضای بارگاه ملکوتی ثامن  الحجج (ع) طنین انداز شد و همزمان، با گشایش درب ضریح منور حضرت رضا(ع)، آئین غبار روبی آغاز شد.

قرائت فرازهای زیارت امین الله توسط کاظم غلامشاهی بخش بعدی این مراسم بود که با حضور حضرات آیات و حجج اسلام علم الهدی، رئیسی، رسولی محلاتی، عاملی، اشرفی شاهرودی، خلخالی، یعقوبی و علی واعظ طبسی در ضریح مطهر و غبار روبی مشبک ها و سنگ مضجع نورانی ثامن الحجج(ع) همراه شد.

مدیحه سرایی و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)؛ جواد غفاریان، ابراهیم قانع، رضا آتشبار و محمد رضا عرفانیان نیز در ادامه این مراسم با همنوایی حاضران، به  روضه منوره حضرت رضا(ع) فضای ملکوتی بخشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روضه منوره رضوی غبارروبی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..