تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش روند مصرف برق در کشور + فیلم

مدیرعامل سازمان بهره وری مصرف انرژی ایران (سابا) گفت: در سال های اخیر با نصب برچسب مصرف انرژی، مردم از میزان کارایی لوازم خانگی به ویژه لوازم برقی اطلاع پیدا کرده و توانسته اند تا بهترین محصول را با اطمینان تهیه کنند.

همچنین مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان تهران گفت: بیشترین استفاده غیر مجاز از برق در بین شهرستان های استان در ورامین رخ می دهد.

افشین بهتوئی در حاشیه نشست بررسی اجرای طرح پایلوت بهینه سازی مصرف انرژی که در سالن اجتماعات فرامانداری ورامین برگزارشد درد مصاحبه با ما ، ورامین را بالاترین تلف کننده  برق در استان تهران توصیف کرد و افزود: این شهرستان باحدود 25 درصد تلفات، بالاترین میزان اتلاف برق را در بین شهرستان های استان تهران دارد.

وی افزود: منظور از تلفات برق ،  تفاوت میزان انرژی تحویل گرفته شده از نیروگاه و قبوض مصرفی  است که این میزان در شهرستان ورامین درمقایسه  با دیگر مناطق استان تهران، بالاترین میزان است.

بهتوئی با تشریح جزییات اتلاف برق در ورامین گفت: این تلفات انرژی به استفاده از برق غیر مجاز و یا دستکاری در کنتورهای برق مربوط می شود.

وی استاندارد تلفات انرژی در استان تهران  را 15 درصد اعلام کرد و افزود: با تلاش نیروهای شرکت برق در شهرستان، از ابتدای امسال تا کنون، میزان تلفات برق در ورامین به کمی بیش از 20  درصد کاهش یافته است.

بهتویی اضافه کرد: شرکت توزیع برق استان تهران تلاش دارد تا میزان تلفات برق در شبکه توزیع را به 10 درصد کاهش دهد که دستیابی به این مهم به همکاری مردم نیاز دارد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان تهران گفت: در حوزه کشاورزی نیز به دلایل مختلف این تلفات برق وجود دارد که تلاش می شود تا با فعالیت های فرهنگی و کارهای ترویجی، به کشاورزان و فعالان این حوزه آموزش های لازم ارائه شود تا به نتیجه مطلوب در کاهش تلفات برسیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش روند مصرف برق در کشور + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..