تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 9 درصدی سرقت و افزایش 59 درصدی کشفیات موارد مخدر در گالیکش

ساعت: 11:59 منتشر شده در مورخ: 1395/10/26 شناسه خبر: 1006964

فرمانده انتظامی گلستان در شورای اداری گالیکش:

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: سال جاری گالیکش 9 درصد کاهش سرقت داشته که نسبت به میانگین استان یک درصد بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه سردار «علی‌اکبر جاویدان» در جلسه شورای اداری گالیکش و مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه انتظامی این شهرستان گفت: شهرستان گالیکش، در بحث انواع سرقت‌ها 9 درصد کاهش سرقت و در سرقت‌های مهم 18 درصد کاهش دارد که نسبت به میانگین استان یک درصد بیشتر است.

nilkooh2077 1

وی افزود: در گالیکش 59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری تا آخر آذرماه گزارش‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: امروز تودیع فرمانده نیروی انتظامی گالیکش سرهنگ «غلام‌رضایی» به علت بازنشستگی و معارفه سرهنگ «علی فرامرزی» جانشین انتظامی گالیکش به‌عنوان سرپرست جدید است.

وی اظهار کرد: هدف اصلی ما خدمت به مردم است و اگر در زمان خدمت هدف ما خدمت به مردم و رضایتمندی آنان نباشد این خدمت فایده نخواهد داشت.

به گفته جاویدان در سال 95 سه اولویت مواد مخدر، امنیت اجتماعی و تصادفات، وظیفه نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان ساخت: از ابتدایی سال جاری تا پایان آذرماه در گلستان وقوع انواع سرقت‌ها 8 درصد کاهش دارد.

به گفته وی در این مدت درزمینهٔ کشفیات 153 درصد افزایش کشفیات داشتیم که رقمی معادل 3 تن و 632 کیلو انواع مواد مخدر کشف‌شده است.

جاویدان خاطرنشان ساخت: از ابتدای دی‌ماه تاکنون نیز در چند مرحله نزدیک به 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در موضوع انهدام باندهای فعال توزیع مواد مخدر هم 23 درصد افزایش برخورد و در دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متهاجر 37 درصد افزایش برخورد داشتیم.

جاویدان گفت: در سطح استان در این مدت 13 درصد در کل تصادفات، 16 درصد در تصادفات منجر به فوت و 13 درصد تصادفات منجر به مصدومین کاهش داشتیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 9 درصدی سرقت و افزایش 59 درصدی کشفیات موارد مخدر در گالیکش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..