تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبرها از «شاخ کرگدن» و «حسادت» از زبان تهیه‌کننده

محسنی نسب از آخرین وضعیت اکران و ساخت آثار در دست ساخت و تهیه خود گفت.

آخرین خبرها از «شاخ کرگدن» و «حسادت» از زبان تهیه‌کنندهمحسن محسنی نسب تهیه‌کننده و کارگردان سینما و فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» در خصوص آخرین وضعیت این اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به خاطر اکشن بودن فیلم، بخش صداگذاری آن طولانی شد که پس از پیشبرد بخش اعظم آن یکسری کارهای جزئی مانده که آن را عملی خواهیم کرد.

وی افزود: در این راستا بازیگر اتریشی «شاخ کرگدن» به ایران آمده است تا در بخش صداگذری خللی ایجاد نشود.

این کارگردان با اشاره به آخرین وضعیت ساخت «حسادت» به کارگردانی امیر سائلی عنوان کرد: بازنویسی نهایی فیلمنامه این فیلم رو به پایان است که با وسواس خاصی انجام می شود و پیش تولید را هفته آینده آغاز خواهیم کرد.

در خلاصه داستان «شاخ کرگدن» آمده:
سال ها است که صدرا خارج از کشور زندگی می کند او زمینه تحصیل خواهرش بهار را در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می کشد...بهترین هدیه را به بهار بدهد اما در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل، ربایندگان بهار را گروگان می گیرند تا اینکه...

//

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، اتری وسکانیان، رضا حیدری، انوشیروان محسنی، شقلیق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی و بابک نوری ایفای نقش می‌کنند.//

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: محسن محسنی نسب، مجری طرح: اسماعیل حیدری، مدیر فیلمبرداری: منصور عبد رضایی، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: غزل معصومی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صنه و لباس: علی مربی، طراح گریم: محمد ذوقی، مدیر روابط عمومی: حمید طالقانی: مشاور روابط عمومی:رامین قلندری، عکاسان:فهیمه فیروزبان و بابک نوری، طراح جلوه های ویژه: امین ظهراب بیگی، دستیار یک فیلمبردار: علیرضا خسرو آبادی، منشی صحنه: شیرین محسنی نسب، مدیر تدارکات:محست تیموری، دستیار دوم کارگردان: حسین ایران پور، گروه فیلمبرداری: حسین داس دار، جواد دریایی و حسن غفارپور، سینه موبیل: سید مصطفی مدنی، دستیار صدابردار: سهراب سمرقندی، دستیار صحنه: لادن قناد، دستیار جلوه‌های ویژه: ایمان ولی پور، مجریان گریم: محمد علیزاده و نسرین کلانکی، مسئول حمل و نقل و ترانسپورت: مجید عزیزی، گروه تولید و تدارکات: ساسان عزیزی و نوید عیسی پور.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبرها از «شاخ کرگدن» و «حسادت» از زبان تهیه‌کننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..