تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوالکام: اسمارت‌فون مجهز به اسنپدارگون 835 رویت شده در نمایشگاه CES، نوکیا 8 نیست!

کوالکام اسنپدارگون 835 برای نخستین بار حدود 2 ماه پیش معرفی شد. این SoC درست همانند مدیاتک X30 با فرایند 10 نانومتری ساخته شده است. در زمان معرفی کوالکام اطلاعات زیادی از این چیپست را منتشر نکرد و تنها به بیان تفاوت‌ها نسبت به نسل پیشین بسنده کرد و معرفی کامل این چیپست به نمایشگاه CES 2017 موکول شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت کوالکام معرفی تکمیلی این چیپست را در نمایشگاه CES 2017 به انجام رساند. کوالکام برای نمایش توانایی‌های پرچم‌دار جدید خود از یک اسمارت‌فون آزمایشی یا به اصطلاح مرجع کمک گرفت. این اسمارت‌فون به 6 گیگابایت رم مجهز شده بود و دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی آن از دو ویژگی لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کرد. هم‌چنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی این اسمارت‌فون خودنمایی می‌کرد، وجود این مشخصات رده بالا موجب شد شماری از کاربران روی ماه پرچم‌دار نوکیا را در این اسمارت‌فون مرجع مشاهده کنند!

این شایعات به قدری بالا گرفت که روز گذشته کمپانی کوالکام اطلاعیه‌ای را برای تکذیب این شایعات منتشر کند. در این اطلاعیه آمده است که اسمارت‌فون استفاده شده برای نمایش اسنپدراگون 835 ساخته نوکیا نبوده و هم‌چون سال‌های گذشته تنها یک نمونه آزمایشی است.

Catherine Baker سخنگوی کمپانی کوالکام در اطلاعیه چنین می‌گوید:

ما اطلاعاتی پیرامون دستگاه مرجع خود منتشر نکردیم، از این رو شایعاتی منتشر شد که بیان می‌کردند غرفه کوالکام در نمایشگاه CES از یک اسمارت‌فون نوکیا استفاده کرده است. این شایعات درست نیستند و ما برای نمایش دموی اسنپدارگون 835 از همان اسمارت‌فون مرجعی استفاده کرده‌ایم که هر ساله برای چیپست‌های اسنپدارگون استفاده می‌شود.

با انتشار این اطلاعیه بخش زیادی از اطلاعات اعلامی برای نوکیا 8 تکذیب شده و دیگر نمی‌توان به طور قطع مشخصات این اسمارت‌فون را پیش‌بینی کرد. به نظر شما پرچم‌دار نوکیا قدرتمندتر از مشخصات شایعه شده قبلی خواهد بود یا با مشخصاتی ضعیف‌تر از این اسمارت فون مرجع معرفی خواهد شد؟!

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوالکام: اسمارت‌فون مجهز به اسنپدارگون 835 رویت شده در نمایشگاه CES، نوکیا 8 نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..