تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام ملاک های داوری بخش طراحی لباس ششمین جشنواره مد و لباس فجر

به گزارش ایرنا، در این دوره برای تمامی بخش‌ها شاخص ها و ملاک ‌های داوری ارائه شده است.
بر این اساس، هنرمندان می‌توانند با شناخت کامل این شاخص‌ها نسبت به ارائه آثار ارزشمندی در این دوره از برگزاری جشنواره اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مدو لباس، خلاقیت، نوآوری و ابتکار موجود در طرح و تناسب رنگ، تطابق با شاخص ‌های فرهنگ عمومی و کلیات شئونات اسلامی ایرانی لباس در تمامی مراحل طراحی، تطابق با اسلوب‌های علمی و مدرن موجود در بخش‌های مختلف مسابقه، توان و قابلیت تولید انبوه و ورود به بازارهای تجاری با ملاحظه قیمت‌های مناسب، زیبایی و دقت در انتخاب پارچه و دوخت مناسب، استفاده صحیح از انواع ملحقات برای پوشاک و استفاده از فناوری ‌های نوین در طراحی، برش و دوخت لباس، شاخص ها و ملاک های داوری اعلام شده اند.
در این دوره از جشنواره، قابلیت تولید انبوه برای لباس هایی که می توانند به شکل کاربردی در فضای اجتماعی مورد استفاده قرار گیرند، یکی از مهمترین اولویت ها در نظر گرفته شده است.
ششمین جشنواره مد ولباس فجر از 18 تا 23 اسفند ماه برگزار می شود.
فراهنگ ** 9338 ** 1071 ** دریافت کننده: صدیقه بهارلو ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام ملاک های داوری بخش طراحی لباس ششمین جشنواره مد و لباس فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..