تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله هاشمی پرسپولیسی‌ و طرفدار بزرگ‌ترین تیم آسیا بود

تاریخ نشر : یکشنبه 26 دی 1395 مشاهده : 9 سایر اخبار ورزشی RSS

آیت الله هاشمی می‌گفت بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس مرگ تدریجی این دو باشگاه است.

آیت الله هاشمی پرسپولیسی‌ و طرفدار بزرگ‌ترین تیم آسیا بود

آیت الله هاشمی پرسپولیسی‌ بود

فداحسین مالکی رییس سابق هیات مدیره پرسپولیس به واسطه سال ها کار با آیت الله هاشمی رفسنجانی شناخت کامل و دقیقی از ایشان دارد و خاطرات جالبی از مرحوم هاشمی تعریف می کند. او می گوید آیت الله هاشمی پرسپولیسی بوده و همیشه داربی ها را از تلویزیون تماشا می کرد و خیلی دوست داشت این بازی را در استادیوم ببیند اما شرایط مهیا نبود. ایشان همچنین پیگیر شرایط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بودند و بلانکلیفی را مرگ تدریجی این دو باشگاه می دانست.
مالکی در ادامه می گوید: زمانی که در هیات مدیره پرسپولیس بودم نزد آیت الله هاشمی رفتم و ایشان می گفت از اینکه می بینم پرسپولیس پر طرفدار ترین تیم آسیا است لذت می برم و من هم یکی از همین هواداران هستم و این تیم را دوست دارم.

11نیوز

اخبار مرتبط:

پیامهای تسلیت هنرمندان و افراد مشهور پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی(1) +تصاویر

آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت! + عکس و زندگینامه

آخرین وداع حسن روحانی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی! + عکس

جزییات مراسم تدفین آیت ‌الله هاشمی ‌‌رفسنجانی! + عکس

اولین تصویر از پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله هاشمی پرسپولیسی‌ و طرفدار بزرگ‌ترین تیم آسیا بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..