تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیموریان از ماشین سازی رسما جدا شد

سرپرست تيم فوتبال ماشين سازى تبريز از جدايی قطعى آندرانيک تيموريان از اين تيم خبر داد.

جدايی قطعى و نهايی آندو از ماشين سازىبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومى باشگاه فرهنگى ورزشى ماشين سازى تبريز على خاکزاد با اعلام اين خبر افزود: پس از انجام مذاکرات متعدد با کاپيتان تيم ملى فوتبال ايران و سبزقباها ، در نهايت توافق نهايی براى جدايی تیموریان از جمع ماشين سازان حاصل شد و پس از تسويه حساب و فسخ قرارداد آندو ، رضايت نامه وى براى جدايی صادر شد.

خاکزاد افزود: لازم است از زحمات و تلاش هاى اين بازيکن بزرگ و محجوب در تيم ماشين سازى قدردانى و براى کاپيتان تيم ملى فوتبال کشورمان در تيم جديدش آرزوى موفقيت کنيم.

خاطرنشان مى شود با تسويه حساب و صدور رضايت نامه آندو از سوى باشگاه ماشين سازى ، اين بازيکن به تيم فوتبال استقلال تهران پيوست.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیموریان از ماشین سازی رسما جدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..