تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از «دندان دراکولایی» تا «ماساژ صورت با حلزون زنده» در زنان+ تصاویر

علاقه ژاپنی ها به زیبایی و اختراعات عجیب و غریب آنها باعث شده تا از کشورهای غربی سبقت گرفته و خود صاحب سبک شوند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در کشور ژاپن زیبایی نشان دهنده جوانی، ثروت، قدرت و خوش شانسی است، به همین دلیل عده زیادی از اهالی این کشور به ویژه خانم ها به شدت دنبال آخرین روش ها و ابتکارات برای زیبا شدن هستند.

دندان tsuke yaeba، یکی از همین مدهای زیبایی در ژاپن است که در آن با جراحی و تغییر فرم دندان های نیش فک بالا، آنها را عقب تر از سایر دندان ها می کشد. استدلال ژاپنی ها این است که با انجام این کار بیشتر مورد علاقه آقایان قرار می گیرند و شانس بالاتری برای ازدواج پیدا می کنند.

مدهای زیبایی عجیب و غریب که تنها در ژاپن پیدا می شوند+ تصاویر

محافظ صورت برای جلوگیری از افتادن خط چین و چروک و خنده هم یکی دیگر از اختراعات پرطرفدار در ژاپن است، خانم ها از این وسیله هنگام خواب و استحمام استفاده می کنند تا دچار افتادگی صورت و عمیق شدن چین و چروک های صورت نشوند.

مدهای زیبایی عجیب و غریب که تنها در ژاپن پیدا می شوند+ تصاویر

ماساژ صورت با حلزون زنده هم یکی دیگر از مدهای زیبایی مخصوص کشور ژاپن است، آنها اعتقاد دارند این کار باعث از بین بردن آکنه، لایه برداری از پوست و جوانسازی صورت می شود.

مدهای زیبایی عجیب و غریب که تنها در ژاپن پیدا می شوند+ تصاویر

استفاده از دستگاه های کوچک کننده بینی در کشورهای شرق آسیا به ویژه ژاپن بسیار طرفدار دارد و عده زیادی از مردم برای کوچک کردن کناره های بینی خود که به طور ژنتیکی در اهالی این کشورها بزرگ است از جراحی یا دستگاه های کوچک کننده بینی استفاده می کنند، نکته قابل توجه استمرار و ممارست فراوان ژاپنی برای استفاده از این وسایل است و هر روز ساعتی را صرف مراقبت از خود و رسیدگی به زیبایی می کنند.

مدهای زیبایی عجیب و غریب که تنها در ژاپن پیدا می شوند+ تصاویر

به کارگیری از لنزهای تماسی فانتزی هم یکی از دلمشغولگی های ژاپنی ها است و از لنز های رنگارنگ با نقش های عجیب حتی با طرح شخصیت های کارتونی استفاده می کنند.

مدهای زیبایی عجیب و غریب که تنها در ژاپن پیدا می شوند+ تصاویر

همه ساله در کشور ژاپن هزینه بالایی صرف انواع جراحی های زیبایی و مد های لباس و وسایل تزیینی می شود اما ژاپنی ها سرسختانه به انجام این کارها مصر هستند و احساس اعتماد به نفس می کنند.

منبع:talko

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از «دندان دراکولایی» تا «ماساژ صورت با حلزون زنده» در زنان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..