تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداح اهل بیت به شش ماه حبس محکوم شد +عکس

مداح اهل بیت به شش ماه حبس محکوم شد +عکس

به گزارش ایران ناز مداح مشهور دستگیر و محاکمه شد . به گزارش ایران ناز با حکم دادگاه این مداح مشهور ، به شش ماه حبس محکوم گردیده است . گفتنیست یکی از اتهامات این مداح شرکت در تجمعات غیر قانونی بوده است .

مداح اهل بیت به شش ماه حبس محکوم شد +عکس

به گزارش ایران ناز دادگاه جنايي سوم بحرين به رياست قاضي «جابر الجزار» «مهدي سهوان» را به 6 ماه حبس محکوم کرد . دادگاه جنايي سوم بحرين به رياست قاضي «جابر الجزار»، «مهدي سهوان» را از اتهام تحريک عليه دولت بحرين تبرئه کرده و وي را به اتهام تحصن در مقابل منزل شيخ عيسي قاسم در منطقه الدراز و مشارکت در تجمع غيرقانوني به 6 ماه حبس محکوم کرد.

دادستاني سه اتهام اعم از تحريک عليه رژيم بحرين، مشارکت در تجمع بيش از يک هزار نفر و مشارکت در تجمع غيرقانوني، وارد کرده است.

دادگاه مذکور پيش از اين نيز دو حکم عليه مهدي سهوان مبني بر 6 ماه حبس در يک قضيه و 3 ماه حبس در قضيه ديگر صادر کرده بود.

مطالب مرتبط:

بازیگر شدن مداح مشهور حقیقت دارد؟

مداحی این زن برای مردان در عزاداری محرم (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداح اهل بیت به شش ماه حبس محکوم شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..