تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس سلفی دیدنی آیت الله هاشمی

عکس سلفی دیدنی آیت الله هاشمی

به گزارش ایران ناز مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که 19 دی ماه 1395 در شب قتل امیر کبیر ، دچار عارضه ناگهانی سکته شد و درگذشت ، در آخرین سفر خود به کرمان ، سلفی زیبایی با یک نوجوان به یادگار  گرفت . به گزارش ایران ناز آيت الله هاشمي در سفر خود به کرمان، به درخواست يک نوجوان پاسخ مثبت داد و با او سلفي گرفت.  آيت الله هاشمي رفسنجاني در آخرين سفر خود به استان کرمان، به درخواست يک نوجوان پاسخ مثبت داد و با او سلفي گرفت.

عکس سلفی دیدنی آیت الله هاشمی

آيت الله هاشمي رفسنجاني در سال 1392 چهارمين بار در انتخابات رياست جمهوري نامزد شد که صلاحيت وي از سوي شوراي نگهبان احراز نشد. با پيروزي حسن روحاني در انتخابات، با توجه به رابطه نزديک او با هاشمي رفسنجاني و حمايت هاشمي از وي در جريان انتخابات، خانواده هاشمي رفسنجاني به تدريج وجهه سياسي خود را بازيافتند

 

مطالب مرتبط:

 

دلنوشته همسر آیت الله هاشمی بعد از فوت وی + عکس

تصاویر مراسم ترحیم آیت الله هاشمی

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس سلفی دیدنی آیت الله هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..