تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات در تل‌آویو با شعار «برو، برو، نتانیاهو»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حدود 200 اسرائیلی شنبه شب (دیشب) دستبه تظاهرات گسترده در تل‌آویو زدند و خواستار کناره‌گیری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، تظاهرات‌کنندگان که در اعتراض به فسادهای گسترده نتانیاهو به خیابان‌ها آمده بودند، شعار «برو، برو، نتانیاهو» سردادند.

نتانیاهو متهم به پرداخت رشوه، فساد مالی و سوء استفاده از قدرت است و تا کنون چند بار بازجویی شده است.

دادستانی کل رژیم صهیونیستی هفته گذشته مجوز بازجویی از سه چهره برجسته اقتصادی دیگر را که با پرونده اول فساد نتانیاهو مرتبط هستند را صادر کرد.

ناشر و صاحب امتیاز روزنامه «یدیعوت آحرونوت» در مرکز دومین بازجویی و تحقیقات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

نتانیاهو در یک فایل صوتی افشا شده، طی تماس با ناشر روزنامه «یدیعوت آحرونوت» به او پیشنهاد داد اگر پوشش بهتری از نخست وزیری ارائه کند، قدرت رقیب دیرینه این روزنامه یعنی «اسرائیل هیوم» را کاهش دهد.

در حالی که «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بخاطر فساد مالی در زندان اسرائیل به سر می‌برد، اکنون و اکنون بعد از انجام دو بازجویی از نتانیاهو، افکار عمومی میان صهیونیست‌ها از احتمال پیش آمدن سرنوشتی مشابه برای او نگران شده‌اند.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/LHZCGC اخبار مرتبط «سیگارهای کوبایی، شامپاین‌های گرانقیمت و رشوه» نتانیاهو را لو داد95/10/19 - 14:33



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات در تل‌آویو با شعار «برو، برو، نتانیاهو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..