تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه شوم آمریکایی‌ها برای سردار سلیمانی

قاسم سلیمانی سردار رشید ایرانی خاری در چشم دولتمردان آمریکایی شد.

به گزارش شمانیوز: پیروزی‌های کامل و گسترده جبهه مقاومت در عراق و سوریه بر تروریست‌ها، خواری در چشم همپیمانان و حامیان داعش شده است. ایران اسلامی که در جنگ علیه داعش جز پیشگامان و حامیان اصلی مردم مظلوم عراق به شمار می‌آید نیروهای زبده خود را برای نابودی کامل داعش به صورت کاملا داوطلبانه راهی جبهه‌های مقاومت می‌کند.

قاسم سلیمانی سردار رشید ایران اسلامی نیز با فرماندهی و مشاوره قدرتمندانه خود نقش زیادی در این پیروزی‌ها داشته است و بارها از سوی دولتمردان عراقی مورد تمجید قرار گرفته است.

حضور موثر این سردار ایرانی برای دولتمردان آمریکایی خوشایند نیست. در همین راستا مایکل روبین پژوهشگر مؤسسه امریکن انترپرایز که در زمینه دفاع از اصول و بهبود نهادهای آزادی آمریکایی و سرمایه داری دمکراتیک دولت محدود، بنگاه‌های خصوصی، آزادی و مسئولیت فردی، سیاست‌های دفاعی و خارجی هوشیارانه و مؤثر، مسئولیت پذیری سیاسی، و مباحثهٔ آزاد فعالیت زیادی را دارد از دولت جدید آمریکا خواسته تا سردار قاسم سلیمانی را بربایند. قاسم سلیمانی هدف بعدی ترامپ شد +عکس

منبع:باشگاه خبرنگاران





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه شوم آمریکایی‌ها برای سردار سلیمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..