تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکنولوژی مسابقه ای؛ آشنایی با نمایشگر چند منظوره سریعترین محصول فورد [تماشا کنید]

فورد GT جدید را به عنوان شاهکار تکنولوژی می شناسند. اما این تجهیزات و وسایل باعث نمی شود که این خودرو سریعتر برود. حتی روی داشبورد خودرو نیز از تکنولوژی های عالی استفاده شده است. کیلومتر شمار فورد GT جدید طوری تنظیم شده است که بنابر حالت های مختلف رانندگی، تغییر حالت داده و همانند انها بشود.

fordgt2001.12610

در حالت عادی همه چی طبق روال گذشته است اما هنگامی که حالت اسپرت را فعال می کنید، متوجه می شوید که اندازه گیر میزان چسبندگی، شتاب جانبی و حداکثر سرعت نیز ظاهر می شوند.

ncs_1649627092_crop_600x400

همچنین کیلومتر شمار GT جدید طوری برنامه‌ریزی شده است که دقیقا هر آنچه که راننده در ان هنگام لازم دارد را در اختیارش قرار دهد. به طور مثال هنگامی که شما نیازمند بیشترین میزان چسبندگی هستید، عموما اینکه در کدام دنده قرار دارید خیلی مهم تر از سرعت شما است و بر عکس.

69-FORD-CHIP-GANASSI-TEAM-USA-FORD-GT-Ryan-BRISCOE-AUS-Richard-WESTBROOK-GBR-Scott-DIXON-NZL-2-2

هنگامی که در حاله تخته کردن، پدال گاز را تا اخر فشار می دهید سرعت برای شما اهمیت بیشتری دارد. البته ناگفته نماند که فقط اندازه این شمارشگر ها کوچک و بزرگ می شوند ولی همیشه درون صفحه 10 اینچی که جلوی راننده قرار دارد دیده می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکنولوژی مسابقه ای؛ آشنایی با نمایشگر چند منظوره سریعترین محصول فورد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..