تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد واگذاری شرکت مخابرات ایران فسخ نمی شود

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای در پایگاه اینترنتی خود، اعلام کرد خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران بدهی های خود را تسویه نموده و بنابراین سازمان مورد بحث از فسخ قرارداد منصرف شده است.

روابط عمومی سازمان خصوصی سازی در همین رابطه می نویسد:

پیرو اطلاعیه قبلی، این سازمان به آگاهی می رساند نظر به این که خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران در مهلت تعیین شده اقدام به تسویه بدهی های معوق خود نمود، لذا این سازمان از تصمیم فسخ قرارداد منعقده با خریدار منصرف شد.

مدیر عامل توسعه اعتماد مبین نیز اعلام کرد روز پنجشنبه بدهی این شرکت به سازمان خصوصی سازی بابت قسط چهاردهم خرید شرکت مخابرات ایران، نقد شده و بدین ترتیب تمامی اقساط تا این لحظه کامل شده است.

گفتنیست تقریباً یک ماه قبل، این نهاد دولتی از لغو قرارداد واگذاری بلوک سهام شرکت مخابرات ایران خبر داد و اعلام کرد رقم چک های برگشتی اعتماد مبین به حدود 1000 میلیارد تومان رسیده و تذکرات متعدد به خریدار نیز تغییری در شرایط ایجاد نکرده، بنابراین قرارداد واگذاری فوق به طور کامل لغو شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد واگذاری شرکت مخابرات ایران فسخ نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..