تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورشه بازیگر معروف نیکلاس کیج به فروش گذاشته می شود

پورشه بازیگر معروف نیکلاس کیج به فروش گذاشته می شود

آخرین اخبار در حراج بهاری "فورت لادردیل" که در فلوریدای آمریکا برگذار خواهد شد، به مناسبت سالگرد 15 سالگی این حراج آمریکایی، مجموعه‌ای از 26 پورشه بسیار نادر به حراج گذاشته خواهد شد که قدمت برخی از آنان حتی به 48 سال هم می‌رسد، ولی نکته جالب این حراجی می‌تواند خودروی پورشه 356 اسپیدستر باشد که متعلق به بازیگر معروف سینمای آمریکا، یعنی "نیکلاس کیج" است.
براساس گزارش وبسایت منبع، خودروی اسپیدستر 356 متعلق به نیکلاس کیج، یکی از محدودترین پورشه‌های موجود در جهان است که قیمت پایه آن برای حراجی حدود 325 هزار دلار تعیین شده است که پس از شروع مزایده می‌توان انتظار قیمتی بیشتر را برای آن داشت. خودرویی که حتی در فیلم "بازگشت مرگ" توسط "بروس ویلیس" رانده شد تا ادای احترامی به اسطوره پورشه باشد.

پورشه 911 توربو کوپه

علاوه بر پورشه 356 اسپیدستر، اسطوره‌های دیگر پورشه هم در این مزایده حضور خواهند داشت که سرشناس‌ترین آنان شامل پورشه 911 توربو کوپه متعلق به سال 1988 میلادی، پورشه 356B 1600 کوپه متعلق به سال 1960 میلادی، پورشه 356C 1600 SC کروکی متعلق به سال 1965 میلادی، پورشه 911 توربو کوپه متعلق به سال 2003 میلادی و در نهایت پورشه 912 تارگا متعلق به سال 1968 میلادی اشاره کرد که در بهار سال جاری میلادی و در حراجی "فورت لادردیل" حضور پیدا خواهند کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورشه بازیگر معروف نیکلاس کیج به فروش گذاشته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..