تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آل‌خلیفه 3 شهروند بحرینی را اعدام کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرآة البحرین، رژیم بحرین سه شهروند این کشور را به‌اتهام کشتن یک افسر اماراتی صبح امروز اعدام کرد.

در همین راستا، «احمد الحمادی» مسئول رسیدگی به جنایت‌های تروریستی در رژیم آل خلیفه اعلام کرد:‌ صبح امروز (یکشنبه) حکم اعدام سه جوان بحرینی در پرونده حمله به نیروهای پلیس در منطقه الدیه در روز 3 مارس 2014 میلادی اجرا شد. این سه نفر به‌وسیله شلیک گلوله اعدام شدند.

این در حالی است که خانواده‌های سه شهروند بحرینی محکوم به اعدام با نام ‌های سامی مشیمع، علی السنکیس و عباس السمیع روز شنبه طی تماسی ناگهانی برای حضور در زندان «جو» به‌منظور ملاقات با فرزندان خود فراخوانده شدند.

لازم به ذکر است که دیوان تجدیدنظر رژیم آل خلیفه روز نهم ژانویه جاری حکم اعدام سه انقلابی بحرینی را به‌اتهام واهی دست داشتن در حادثه بمب‌گذاری تأیید کرد.

رژیم آل خلیفه مدعی است که این افراد در حادثه بمب‌گذاری روستایی نزدیک منامه در سال 2014 دست داشته‌اند. ادعا شده که در این بمب‌گذاری شماری از نیروهای پلیس رژیم آل خلیفه از جمله یک افسر اماراتی کشته شده‌اند.

افسر اماراتی بخشی از نیروهایی بوده که تحت امر مزدوران عربستان برای سرکوب انقلابیون بحرینی در مارس 2011 به این کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آل‌خلیفه 3 شهروند بحرینی را اعدام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..