تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر

36 1 بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر

محمدرضا حیاتی یکی از قدیمی ترین گوینده های بخش خبر است که ۲۷ دی ۱۳۳۴ در آبادان متولد شد . او دانش آموخته رشته علوم سیاسی است .

37 بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر

در سایت آسمونی با آقای محمدرضا حیاتی این مجری دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید . او تحصیلات خود را تا مقطع متوسطه در آبادان گذراند و پس از آن با شروع جنگ تحمیلی و آغاز دفاع مقدس که ماجرای حصر آبادان رخ داد مانند بقیه همشهریان خود مجبور شد کوچ کند.

وی می‌گوید: «این سرآغاز جدیدی در راه زندگی من بود و باعث شد تا در این مهاجرت راه خودم را پیدا کنم. من در همان دوران نوجوانی دنبال هنر و راهیابی به رسانه بودم. جنگ اگرچه باعث شد کشور ما ویران شود و شهدای بسیاری را تقدیم کردیم اما شاید رسیدن به عرصه خبر و رادیو – تلویزیون خیر و برکتی بود که جنگ برای من داشت.»

38 بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر

آقای حیاتی کار خود را در سال ۱۳۶۰ با رادیو شروع کرد.
وی نخست در بخش اخبار نبود اما چون به خبر گویی علاقمند بود، جذب بخش اخبار شد.
وی ابتدا در شیراز تست صدا داد و پذیرفته شد، اما احساس کرد که در شهرستان چندان جای پیشرفت نیست. یکی از اقوام حیاتی در آن موقع در رادیو تهران بود که با وی تماس گرفت و خبر داد که در گویندگی شیراز پذیرفته شده است. اما او پیشنهاد کرد که اگر می‌تواند به تهران بیاید.

39 بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر

محمدرضا حیاتی در کنار پسرش 

محمدرضا حیاتی هم که یک جوان ۲۴ ساله بود، به تهران آمد و به مرور زمان توانست جای خود را در عرصه خواندن خبر باز کند و به جایی برسد که اکنون رسیده است. محمدرضا حیاتی تنها گوینده خبر دهه اول پس از انقلاب در صداوسیما است که همچنان در تلویزیون، گویندگی می‌کند و چهره او باعث زنده شدن حس نوستالژیک بینندگان می‌شود.
آقای حیاتی دو پسر بنام های علیرضا و امیر دارد .
ایشان بیش از سی و سه سال سابقه کار دارند .در حال حاضر ساکن غرب تهران ( آریا شهر – آیت الله کاشانی ) می باشد .

40 بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر

محمدرضا حیاتی و همسرش 

0.888096001320049430 parsnaz ir بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر

tm.aspx بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر

18582 834 بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی محمدرضا حیاتی، گوینده خبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..