تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلسوزان کشور هیچ امیدی به آمریکا ندارند / خیانت آمریکا به ایران باید به دلبستگان آن ها در کشور اثبات شود

ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/26 شناسه خبر: 1006956

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر اینکه دلسوزان کشور هیچ امیدی به آمریکا ندارند، گفت: مراحل برجام باید طی شود تا خیانت آمریکا به ایران به دلبستگان آنها در کشور اثبات شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، آینده برجام را خوشبین ندانست و اظهار داشت: من معتقد هستم دلسوزان کشور هیچ امیدی به آمریکا ندارند که آنها به ما کمک کنند.

وی دستاورد نشست مشترک کمیسیون برجام را برای ایران نافرجام بر شمرد و افزود: این روالی که در مذاکرات شروع شده باید طی شود و نمی توان گفت که چون آمریکایی ها به ما ضربه زده اند و همیشه بدعهدی کرده اند ما این روال را ادامه نمی دهیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ما نباید ضعف دست دشمن بدهیم، گفت: برجام و کمیسیون مشترک باید طبق روالی که متخصصانش طراحی کرده اند پیش برود تا اگر نتیجه ای قابل دست یافتن باشد، ملموس باشد.

دبیر کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، فرجام برجام را برای دلواپسان و شیفتگان به آمریکا که هنوز به آنها امیدوار هستند مهم بر شمرد و اظهار کرد:  باید به آندسته از اشخاصی که همیشه معتقد هستند آمریکا می تواند به ما کمک کند اثبات شود که آمریکا خائن است و از این نظر باید برجام روال خودش را طی کند.

داداشی با بیان اینکه هنوز مانده است تا اظهارنظرها شفاف شود، گفت: فعلا کشور به دلیل فوت آقای هاشمی مسکوت مانده است و در روزهای آینده یک همگرایی در خصوص برجام شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلسوزان کشور هیچ امیدی به آمریکا ندارند / خیانت آمریکا به ایران باید به دلبستگان آن ها در کشور اثبات شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..