تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 400 هزار عضو هیات علمی در کشور/ 35 هزار مقاله توسط ایران منتشر شده است

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: 400 هزار هیات علمی در کشور فعالیت می کنند که حاصل کار علمی آنها انتشار 35 هزار مقاله در نشریات معتبر بین المللی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم صبح امروز در همایش کنفرانس مشترک همکاری‌های علمی بین‌المللی ایران و اتریش در زمینه آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: ایران در زمینه همکاری‌های بین‌المللی در تحصیلات تکمیلی با کشورهای مختلف از جمله کشور اتریش فعالیت دارد و من امیدوارم این مسئله در موقعیت بهتری صورت بگیرد.

وی بیان کرد: کشور ایران دارای 155 دانشگاه ملی و 530 شعبه دانشگاه از راه دور است، همچنین 2 دانشگاه ویژه در علوم مهارتی که تعدادشان در سطح کشور 960 شعبه است که علاوه بر این دانشگا‌ه‌ها کشور پهناور ایران دو دانشگاه خصوصی آزاد و غیرانتفاعی دارد که دانشجویان با پرداخت شهریه مشغول به تحصیل هستند و 820 شعبه این نوع دانشگاه در سراسر کشور دارد.

در حال تکمیل/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 400 هزار عضو هیات علمی در کشور/ 35 هزار مقاله توسط ایران منتشر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..