تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه خواننده «گل هیاهو» از کمبود امکانات برای اجرای کنسرت در زادگاهش

گلایه خواننده «گل هیاهو» از کمبود امکانات برای اجرای کنسرت در زادگاهشبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسرت فریدون آسرایی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، با نظم و در زمان مقرر آغاز شد. شور و هیجان طرفداران فریدون آسرایی حتی پیش از ورود نوازندگان و خود او به روی صحنه در میان تماشاگران به چشم می خورد.

با پخش موسیقی، شمارش معکوس و همراهی تماشاگران، نوازندگان کنسرت به روی صحنه آمدند. کارن زیاری (نوازنده پیانو و کیبورد)، امیرحسین محمودی (نوازنده ویولن)، مهرناز دبیرزاده (نوازنده دف و سازهای کوبه‌ای)، فرهاد بهرام (نوازنده گیتاربیس)، سعید خانزاد (گیتار الکتریک) و بهزاد اشعاری (درامز) نوازندگانی بودند که فریدون آسرایی را در این برنامه همراهی کردند. ایمان خراسانی‌نژاد نیز رهبر ارکستر بود.

فریدون آسرایی با اجرای قطعه «عشق یعنی» برنامه خود را آغاز کرد و وارد صحنه شد. بعد از اجرای این قطعه آسرایی گفت: «عشق یعنی وقتی شما عزیزان را می بینم مطمئن باشم که از خوشی می‌میرم». او سپس ضمن سلام و خیر مقدم به تماشاگران، آرزوی روزهای بهتر برای موسیقی پاپ در کشور را داشت.

سپس با ویولن امیرحسین محمودی، قطعه احساسی «غریبه» توسط فریدون اجرا شد.

پس از اجرای این قطعه، یک آهنگ ریتمیک بی کلام شاد توسط نوازندگان نواخته شد که شور و هیجان مردم حاضر در سالن را به همراه داشت. مهرناز دبیرزاده در این قطعه  دف نواخت و امیرحسین محمودی با ویولن، زیبایی این قطعه را هرچه بیشتر کرد.  
 
قطعه بعدی به نام «یاد تو می افتم» به زیبایی توسط فریدون آسرایی اجرا شد و پس از آن «مستی» با تنظیم آهنگ متفاوتی اجرا شد. فریدون پس از پایان اجرای این قطعه، بیتی از آن را دکلمه و به مردم تقدیم کرد.

قطعه عاشقانه بعدی فریدون که با نوای ویولن آغاز شد، اجرای آهنگ «ببخشید» بود. این قطعه در حالی اجرا شد که ویدیو کلیپی با کارگردانی هادی بردباری از نمایشگرهای سالن برای مردم به نمایش درآمد که با آهنگ احساسی فریدون همخوانی خوبی داشت.

آسرایی به رپرتوار یک قطعه شاد و یک قطعه حسی خود ادامه داد و این بار با انرژی هر چه بیشتر، قطعه شاد « مجنون توام» را با همراهی و هیجان مردم به روی صحنه برد. اجرای بعدی او قطعه ای از آهنگ زیبای «سلام» بود که باز هم با همخوانی هماهنگ تماشاگران همراه بود.

 آهنگ قدیمی «نگاهت»، قطعه «پشیمونی» و قطعه «ای کاش» اجراهای دیگر این خواننده پیشکسوت و پرانرژی کشور بودند که تمامی آنها، استقبال و همراهی حاضرین را در پی داشت.

فریدون همچنین قطعه «دوستت دارم» که با آهنگ قدیمی آذری «کوچه لر» تلفیق شده است را به زیبایی اجرا کرد و با استقبال همه حاضرین به خصوص آذری زبان ها مواجه شد. او پس از اجرای این قطعه گفت: «آرزو دارم در تمامی شهرهای ایران جشنواره موسیقی برگزار شود. ناراحت کننده است که من به عنوان یک کرجی حق اجرای کنسرت در شهر خودم را ندارم.» 

قطعه احساسی دیگر آسرایی «هنور همونیم» بود که آن را به یاد مادرش اجرا کرد. در هنگام اجرای این آهنگ، کلیپ انیمیشنی با موضوع مادر که توسط امین قربانی ساخته شده بود از نمایشگرهای سالن پخش شد و در پایان آن، هماهنگ با پایان آهنگ عکس فریدون و مادرش بر روی صفحه نمایشگر به نمایش درآمد.

این خواننده قطعه شاد «چشمات مال منه» را با آرزوی شادی و خوشبختی برای مردم خواند و گفت :« ما ایرانی ها برای رسیدن به آن نقطه‌ای که آرزومان است تلاش می کنیم». نورپردازی خوب صادق مرادی در این کنسرت از دیگر نکات برجسته آن بود که مخصوصا با آهنگ‌های شاد فریدون همخوانی خوبی داشت.

و در پایان فریدون آسرایی آهنگ «گل هیاهو» را که طرفداران زیادی دارد و از ابتدای برنامه از او درخواست می شد، به زیبایی اجرا کرد و حاضرین نیز به شایستگی با او همراهی کردند.

انتهای پیام/
 
 
 
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه خواننده «گل هیاهو» از کمبود امکانات برای اجرای کنسرت در زادگاهش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..