تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قریب 200 ورزشکار در ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهر زنجان فعالیت می کنند

کریم رضائیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزود: این ورزشکاران در 2 رشته کشتی پهلوانی و ورزش های تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی که شامل میل بازی، کباده، سنگ و میل سنگین است تمرین های خود را زیر نظر مربیان مجرب این رشته انجام می دهند.
وی زمان انجام تمرینات را بطور روزانه از ساعت 6 عصر تا 23 شب اعلام و اظهار کرد: این ورزشکاران در سه زورخانه 'حاج عباس حیدریان، ذوالفقار و شریعت' و زیر نظر پنج مربی توانمند و مطرح این رشته ورزشی، تمرین کرده و آموزش می بینند.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان زنجان گفت: در زمان حاضر این رشته ورزشی اصیل که از قدمت بسیار بالایی در زنجان برخوردار و در شهرستان های زنجان، سلطانیه، ابهر، خرمدره و خدابنده فعال است و علاقه مندان به این رشته گودهای زورخانه ای را پر رونق کرده اند.
رضائیان افزود: تعداد باشگاه های گود دار استان زنجان را 9 باب اعلام کرد و گفت: سه باب از این باشگاه ها در شهرستان زنجان، سه باب در شهرستان ابهر و یک باشگاه نیز در هر یک از شهرستانهای خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال هستند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قریب 200 ورزشکار در ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهر زنجان فعالیت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..