تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت سه بازیکن در لیگ دسته یک والیبال

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون والیبال، بر اساس اطلاعیه سازمان لیگ سه بازیکن تیم های اتحاد جوان همدان و شهرداری جوان ارومیه، سرپرست نماینده همدان و کمک مربی نماینده ارومیه تا اطلاع ثانوی از حضور در لیگ دسته یک محروم شدند.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به گزارش ناظر مسابقه روز چهارشنبه 22 دی لیگ دسته یک بین تیم های اتحاد جوان همدان و شهرداری جوان ارومیه، به دلیل رفتارهای ناشایست افراد مشروحه زیر تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون والیبال محروم هستند.
1- دولت یاری سرپرست تیم اتحاد جوان همدان
2- محمدرضا اسمی منش بازیکن اتحاد جوان همدان
3- موعود آقا پور بازیکن اتحاد جوان همدان
4- طاعی حق کمک مربی شهرداری جوان ارومیه
5- توحید اصغری بازیکن شهرداری جوان ارومیه
تیم شهرداری جوان ارومیه صدرنشین بدون باخت گروه یک لیگ دسته اول والیبال کشور عصر چهارشنبه در همدان مقابل اتحاد جوان این شهر نخستین شکست خود را تجربه کرد.
ورزشی**1067**1584
تنظیم کننده: رضا رمضانی*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت سه بازیکن در لیگ دسته یک والیبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..